יום שלישי, 7 ביולי 2015

Summer Times


Ido Adan Photography
בשבוע שעבר הצגתי את פרויקט הגמר שלי. ארבע שנים מטורללות, קשות, מרתקות, מתישות, ממלאות, הגיעו לסיומן בארבעים דקות של פרזנטציה וסשן מחיאות כפיים מרגש. אחרי שנים בהן הבלוג קיים והציג שוב ושוב פרויקטים של מעצבים שונים, אני נרגשת לנצל את הפלטפורמה שיצרתי - כדי להציג את הפרויקט שלי.



כבר בתחילת התהליך החלטתי שאני רוצה לעצב נעליים, אבל כאלו המיוצרות בדרך קצת אחרת מהמקובל. אחרי קורס סנדלרות בו יצרתי זוג נעליים בעצמי מא' ועד ת' עוד בברצלונה, וידע בחומרים וטכנולוגיות שליקטתי בקפדנות במהלך התואר, הייתי סקרנית לראות מה קורה אם בוחרים להתחיל את התהליך דווקא עם חומרים וטכנולוגיות מעולם אחר, כאלו שיהיו קרובים במידה מסוימת למלאכת היד של הסנדלרות, אבל שונים מספיק על מנת לתת נקודת מבט חדשה. 


מצאתי נקודות דמיון רבות בין סנדלרות קלאסית ולמינציה בעץ המזוהה עם עיצוב וייצור רהיטי עץ. זו אותה הטכנולוגיה בה ייצרתי את המכוניות בסמסטר א', בה שכבות דקיקות של עץ ודבק מתפתלות בתוך תבנית ומתקבעות לאחר ייבוש בצורה חדשה ומפתיעה. החיבור בין הטכנולוגיות הביא איתו אתגרים אבל גם תגליות מרתקות. התוצרים, מותחים את גבולות המוכר בכל הנוגע לחומרים, טכניקות וחווית שימוש בנעילת נעליים.


אני עוד לא יודעת לאן הפרויקט הזה ייקח אותי, אבל אני שמחה שהוא הפרויקט שחותם את התואר המדהים הזה. 

ועכשיו אני שמחה להזמין אתכם לראות את כל הפרויקטים שלי ושל שאר החברים למחזור. הפתיחה בשבוע הבא, רביעי ה-15/07 ב:19:30. אצלנו בסדנה, בנין 7 - המכון הטכנולוגי בחולון.



ואיך אפשר בלי קרדיט לצלם - תודה לעידו אדן המוכשר על צילומים מושלמים וגיפים מעולים!

***

2 תגובות:

  1. וואו, איזה יופי יצא לך!
    אני מאוד אוהבת פרוייקטי גמר שהם שימושיים, אמיתיים וברי שימוש מעבר לסתם קונספט מגניב.
    הצילומים גם ממש יפים.
    מקווה לראות מקרוב.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי!
      ממש ממש אשמח אם תבואי לראות מקרוב, אשלח לך הזמנה באופן אישי :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...