יום רביעי, 22 ביולי 2015

Bilbao on my mind



השבוע התעוררתי באחד הימים והבנתי שהכול כבר קרה. כל מה שציפיתי לו או חששתי ממנו, כבר מאחוריי: הגשת פרויקט הגמר, הקמת התערוכה, מסיבת העיתונאים, הפתיחה המרגשת ואפילו הביקור שלנו בבילבאו בין לבין - קרו כבר. רגע לפני שפרצתי בבכי, הבנתי שזה בסך הכל אומר שאני צריכה רשימה חדשה של דברים לצפות להם. (כמו ההופעה של Suede בחמישי הבא)

בחזרה לבילבאו. כן BILBAO !
אי שם באפריל, כשעננת פרויקט הגמר טשטשה אותנו החלטנו שאנחנו חייבות אור בקצה המנהרה. אחרי שרוק ווכטר שבר את ליבנו עם תאריך לא מתאים, כרטסנו לעצמנו הלוך חזור לבילבאו שבספרד. פסטיבל הBBK (שמעולם לא שמענו עליו) הבטיח שלושה ימים של הופעות, טבע, בירה ושמש בלי הגבלה וזה בדיוק מה שהיינו צריכות שיבטיחו לנו.


Alt J

 Going crazy just before Of Monsters and Men - my favorite


זה לא היה קל, זו בטח לא היתה חופשה של מנוחה. אתר הקמפינג ממוקם על גבעה עם נוף מושלם אבל עדיין גבעה שצריך לטפס אליה. ההופעות, התקיימו בגבעה אחרת והמוזיקה התנגנה עד הזריחה. כיאה לישראליות שאנחנו ניצלנו כל אטרקציה שהצלחנו לדחוס לארבעה ימים וחצי. על לישון לא היה בכלל מה לדבר, בזבוז זמן מוחלט. בזמן שכל האירופאים עוד התהפכו בשק השינה עם הנגאובר או צחצחו שיניים עם בירה, אנחנו כבר היינו ברחובות העיר, גומעות בשקיקה כל טיפת חו"ל שאפשר: ממוזיאון הגוגנהיים וגלידת אמורינו דרך חנויות מעוצבות ובתי קפה מתוקים.







ביום ראשון, התעוררנו לבוקר אפרורי ופירקנו את האוהל בגשם. כשירדנו מההר אל העיר השמיים התבהרו והחלטנו לנסוע לסן סבסטיאן, עיירת חוף יפהפייה. אחרי סופ"ש עמוס ועם שרירים תפוסים היו לנו סופסוף כמה שעות להאט את הקצב לפני החזרה לשגרה בתל אביב. טיילנו בעצלתיים בסמטאות, אכלנו פינצ'וס ושתינו בירה, ישבנו על ספסל וליקקנו גלידה ואפילו הצטלמנו כשמאחורינו מפרץ מלא יאכטות - כמו תיירות אמתיות. תודה בילבאו, היית טובה אלינו.

The "gang" - Dana, Adi, Nivi and I


Beautiful Nivi - the master behind the camera

***

תגובה 1:

  1. קראתי כבר אתמול. זה ניראה סופר כיף.
    מזכיר לי שלא הייתי בפסטיבל מוזיקה מאז וכטר ב 2008 ושממש לפני הנסיעה פתחתי את הבלוג.
    בא לי שוב, אך אני מרגישה קצת זקנה מדי לזה.
    את מאוד חמודה, אהבתי את הג'ינס הקצר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...