יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

All roads lead to Rome

זה היה הביקור הראשון שלי ברומא. משום מה היה נדמה לי כל השנים שרומא מיודעת לתיירים בגיל השלישי, צליינים, נזירים וזוגות מאוהבים על טוסטוסים. את האמת - היא נהדרת. לשוחרי אמנות ואדריכלות כמוני זהו גן עדן, בכל פינה יש יצירת אמנות בין אם היא כתובה בספר של עכבר עולם ובין אם לא. כל פיאצה דמיקולו שבארץ אפילו לא היו מרצפים באקרשטיין, זוכה למזרקה מפוארת עם פסלים של ברניני. כל כנסייה חשוכה ועזובה מתפארת בציורי תקרה מטורפים וקבוע מרחפת העננה שבכל מקום בו אתה מטייל אתה כנראה דורך על ממצא ארכיאולוגי. הדהים אותי שהחפירות הארכיאולוגיות מתקיימות במקביל לחיי היום יום - ליד כל עץ רענן, באמצע הרחוב, שטח מגודר ובמרכזו איזה עמוד רומי סדוק שאתמול סיימו להבריש ממנו את האבק והיום כבר כל התיירים מצטלמים איתו. ועוד לא דיברנו על האוכל..


It was my first visit to Roma. For some reason I thaught all these years Rome is for elderly tourists, nuns, pilgrims and totaly-in-love couples on Vespas. Honestly - it's amazing. For Art and Architecture freeks it's heaven - there's a piece of History everyehere you spit and the food is divine..









Louis Vuitton's windows
 Cannoli Siciliani - filled with ricotta cheese at Dagnino





Fresh goodies at Campo di Fiori

The Spanish Steps
בערב האחרון הזמנו כרטיסים לביקור בוילה בורגזה המפונפנת. באמצע יער בצפון העיר הקימה המשפחה המקושרת (הקרדינל בורגזה היה נשוי לאחותו של נפוליאון בונפרטה) ארמון ומילאה אותו בציורי קיר, חיפויי שיש, ציורים של קרבג'יו האפל, דיוקנאות עצמיים שציורו ע"י מיטב ציירי התקופה וסדרת פסלים נדירים של ברניני בהזמנה מיוחדת. לצערי לא הורשתי לצלם בתוך הארמון אך בחצר המטופחת מצאתי הזדמנות להשוויץ ברכישה שאני מאמינה שתשמש אותי הכי החורף.

On our last evening we booked (ahead) tickets to the fancy Villa Borghese. The Cardinal Borghese (who was married to Napoleon's sister) built this palace in his uptown property. It's filled with special ordered portraits, Bernini's statues, mosaic floor and Caravaggio's paintings. Unfortunatly cameras are not allowed but in the garden I took some photos of one of my favorite piece for this Winter.






 Peter Pan collar blouse - vintage
Navy blue cardi - Uniqlo
Jeans - Cheap Monday
Huge knitted cozy scarf (and ring) - H&M
Nail polish - PUPA Milano
Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin 
A+

4 תגובות:

  1. וואי מדהים מדהים! עושה לי חשק לעשות איזה קפיצה ;)

    השבמחק
  2. או, יש לי חברת ילדות שגרה כבר שנים ברומא וכל הזמן מזמינה אותי לבקר וכל מה שהיה לה לומר היה "בואי! כיף פה!" אבל התיאור שלך ממש ממש עשה לי חשק!

    הצילומים יפהפיים, והצעיף נהדר - תהני ממנו המון :)

    השבמחק
  3. דרור - את בהחלט יכולה להשתמש במונח "לקפוץ". ד"ש לעיר האהובה עליי..
    יוד - תודה, מומלץ ביותר (גם רומא וגם הצעיף)

    השבמחק
  4. כל פוסט שלך עושה לי יותר חשק לבקר באיטליה. אולי זה יקרה ממש בקרוב :)
    הלוק הסתווי שלך ממש מתוק וצעיף ניראה הכי נעים וחמים. תתחדשי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...