יום שבת, 8 באוקטובר 2011

Blue lace tights

לא יאומן כי יסופר, גרביונים! אחרי סוף שבוע רגוע במיוחד שהתאפיין בבטן ריקה וגרון ניחר, לא נותר הרבה מה להגיד. אין דבר שאני יותר אוהבת מאשר התחושה של הריחוף בשעה האחרונה שלפני סוף הצום. אני מרגישה נקייה מבפנים ומוכנה לשבוע חדש. שבוע מצוין לכולם.

I cannot believe I'm wearing tights! how exiting. For those of you who are not aware the last weekend was a holiday. I spent it fasting according to the tradition. Frankly, nothing beats the  lean-from-inside feeling after 24h without eating or drinking. I am now ready for the new week/year. Have a great week everyone.






Dress: American Vintage
Blue lace tights: H&M
Pochette: Zadig & Voltaire
Loafers from Berlin
A+

7 תגובות:

  1. איזה חתיכה....
    איך את כותבת מדהים
    יש לך חבר?...

    השבמחק
  2. מזון לנשמה ולענים אחרי צום של 25 שעות יאמייי !

    השבמחק
  3. יפהפייה, מיוחדת ומתוקה.זהו.

    השבמחק
  4. טירוף האנונימיים! תודה על המחמאות אני מסמיקה מעבר למסך..:)

    השבמחק
  5. איזה לוק וצבעים של סתיו. ממש עשית לי חשק לגרביונים גם. אפילו עשיתי סדר בארון ביום כיפור ומצאתי גרביונים שכבר שכחתי שישי לי, אבל היום חם. אוף!
    את ניראת מקסים.

    השבמחק
  6. תודה ספי'לה! הלוואי ונוכל להתכסות כבר, נו שוין בערב כבר אפשר. ד"ש

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...