יום שישי, 21 באוקטובר 2011

Digging out Pompeii

אמנם כבר חזרתי הביתה, אך ברשותי הרבה תמונות ובעיקר הרבה מה לספר על השבוע הנהדר שביליתי באיטליה עם המשפחה. את הטעימה מנאפולי כבר ראיתם בפוסט הקודם ובסדר כרונולוגי, התחנה הבאה היתה פומפיי:
למי שלא בקיא בהיסטוריה, העיר פומפיי נחרבה כליל בעקבות התפרצות של הר געש "וזוב" ביום בהיר אחד באוגוסט שנת 79 לספירה. כמה מטרים טובים של אפר ולבה כיסו את העיר וקברו אותה בשלמותה. כל עיר אחרת היתה נחרבת במהלך ההיסטוריה בידי פולשים, על ידי שריפות, הפיכות או סתם נהרסת על מנת לבנות בסגנון חדשני יותר, בעוד פומפיי שהיתה עיר רומית משגשגת השתמרה לחלוטין והריסותיה מאפשרות ללמוד על החיים בתחילת המאה הראשונה.
אז בין כדי חרס שחוברו יחדיו בידי טובי הארכיאולוגים, עמודים רומיים נוטים ליפול וחלקי פסיפס, מצאתי זמן להצטלם עם אחד השילובים החביבים עליי לאחרונה: חצאית פליסה (שמלה במקרה הזה) עם סריג אוברסייז. תנסו את זה בבית!

I actualy got back home, but I still have many photos and stories to share about the fab week I spent with my family in Italy. The taste of Naples was first as you saw in the last post and later was a day trip to Pompeii. The city that was buried under dust due to a volcanic eruption in the year 79 AD. The city was preserved almost perfectly under the dust and enables us to study the life in the Roman city-town destroyed almost 2000 years ago. So in the lovely decor of archeological ruins I found the time to take some pictures of my favorite outfit at the moment: pleated dress or skirt and an oversized pullover. Try it at home!







Dress: Asos//Sweater: H&M//Socks: Calzedonia//Shoes: Andre
Shades: Dior//Vintage bag//Jacket: Anthropologie

Have a great weekend everybody!

A+

4 תגובות:

  1. את ניראת מקסים, ממש לוק של מגלת ארצות.
    תמיד חלמתי על נסיעה לדרום איטליה ומשום מה עדיין לא יצא לי להגיע לשם. הסיפור של פומפי הוא קסום בעייני כי כל מה שאנשים עשו באותו היום של התפרצות הוזוביו עמד מלכת וקפא בזמן.
    גם אחלה גרביים :) ואני מחכה לעוד פוסטים.

    השבמחק
  2. תודה ספי יקירתי, עוד פוסטים וטיפים על דרום איטליה בהמשך - אני מכינה לך את הטיול מא' ועד ת'. רק אל תטוסי Alitalia...:)

    השבמחק
  3. ימי פומפי העליזים ...... היה עליז איתך כל הטיול גם ברגעים הקשים נתיתות והמראות ....

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...