יום שבת, 29 באוקטובר 2011

Dganita AW 2012

כבר כמעט שנתיים שאני עוקבת אחר המעצבת הצעירה דגנית זאב בן יחזקאל, שעומדת מאחורי מותג האפנה המקסים "דגניתא". אל הפריטים שיצרה התוודעתי לראשונה במכירות קטנות שערכה בבתים ומפה לאוזן.

לאחרונה נפגשנו לקפה וקישקשנו שעה ארוכה על אופנה, סטיילינג, עיצוב וכל מה שמסביב. דגנית מאמינה בעיצוב על זמני שאינו מושפע מטרנדים ואכן מבין הדגמים הרבים שיצרה במהלך השנים, רבים מהם חוזרים משנה לשנה כמו שמלת הקימונו שזכתה לגרסאות שונות אך לפי דגנית "מתאימה כמעט לכל אישה ולכל מקום".
לשמחתי דגנית הציעה לי את שרביט הסטיילינג הנחשק בהפקת קטלוג החורף 2012. מיד התחלתי בהכנות: חלוקה לקבוצות צבעים, בניית אאוטפיטים ובחירת אביזרים. להשלמת המראה בחרתי לשלב צעיפים ארוכים, שרשראות עם נוכחות וגרביונים בשלל צבעים וטקסטורות - כך כל אשה תמצא את הדרך לשלב את הפריטים במלתחה האישית שלה.

Last week I had the pleasure to do the styling for the winter catalog of "Dganita". Dganit is a very talented young designer that launched her brand 2 years ago. I met her and the click was immediate.
We shot the Winter catalog on a very sunny day at her sister's. I was in charge of the accessories and decided to pair to the simple line of the collection some extra large scarves and necklaces. Here's a taste.



הבגדים בקולקציית החורף הקרוב מאופיינים בקווים נקיים וגזרות נשיות ומחמיאות. בדים רכים ואיכותיים שכיף להתכרבל בהם, צבעי חורף שנעים על כל סקאלת האפור ונגיעה של צבעי אדמה שכל כך בולטים העונה ומיטיבים עם כל גווני העור.
הפלוס הגדול בעיצובים של דגנית הוא שאת כל הפריטים ניתן ללבוש "day to night" היות והם משלבים בחכמה נוחות ושיק.
יום הצילומים היה עבורי חוויה חדשה ומרגשת: ביחד עם דגנית יצרנו את הפריים החל מחיבור האקססוריז הנכון ועד בחירת זווית הצילום. הלוקיישן, חצר ביתה של אחותה של דגנית, התאים לנו בול: מחסן ישן חלוד בפינה, בית עץ של הילדים ולידו עץ לימון, שיחי יסמין ובוגונביליה גדלים פרא וספסל אחד מיותם. עד כאן מילים - הנה טעימה מהצילומים...





רשימת החנויות בהן נמכרים הבגדים של דגניתא ומידע נוסף תוכלו למצוא באתר www.dganita.com 
בהצלחה לכל הסטודנטים הטריים והותיקים, שתהיה לנו שנה פורייה ומוצלחת.שיהיה לכולם שבוע טוב!

Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...