יום שישי, 5 ביולי 2013

Lately I'm loving #11



בחוץ כבר ממש חם. אבל בערב עוד מרחמים עלינו ויש רוח נעימה. אינני משלה את עצמי, תכף כל זה ייגמר. (אולי אפילו לפני שהפוסט ייעלה) הרבה קורה לאחרונה, אמנם "נפטרנו" מכל עול ההגשות, אבל אוטוטו בספטמבר אני טסה לסמסטר בברצלונה. כן כן רבותיי, הצלחתי להגשים את החלום לחזור להרפתקה באירופה ואפילו ביעד חדש לגמרי. אני ממש מתרגשת ועסוקה כל הזמן בתכנונים וחלומות. אני מפנטזת כבר על ביקור במדריד וליסבון בהם טרם ביקרתי וכמובן וויקאנד אצל אחי בפריז. אני לא יכולה לחכות לנחות בחיים חדשים, לקחת פסק זמן מהמכון הטכנולוגי חולון, לגלות עיר חדשה, לשפשף את הספרדית העילגת שלי, לטייל באירופה, לעשות עיצוב טוב ולחזור בכוחות מחודשים כשכבר יהיה פה חורף.

הנה כמה דברים טובים מפה ומשם (כי תכף אני שם) ששווה לראות, לעשות או לחלום עליהם - בזה אנחנו הרי הכי טובים.

1.אי אפשר היה לפתוח את הפוסט עם שום דבר אחר מלבד הידיעה המרעישה וצובטת הלב הזו. מארי קטרנזו, מעצבת אופנה מופלאה שזכורה לנו משיתוף פעולה עם טופשופ, חוזרת לחיינו ויוצרת קולקציית חורף למותג נעלי הריקוד Repetto. אה כן וניתן להשיג רק בחנות הפלא Colette. בפריז. אחלה.



Mary Katranzou X Repetto

2. גם בגזרה המקומית יש פייט לא קטן, עם קולקציית קיץ של ג'ול היקרה (JUL) העונה לשם woodland, בניחוח פיות וחיות פרא - צבעונית, נעימה ומרעננת. את הפריטים החדשים תוכלו למצוא בסטודיו הקסום לא פחות באפק 3,מתחם נגה.


Jul's new summer collection: Woodland S/S 2013
3. תערוכת "אונליין אופליין" בבית מאירוב בחולון שאצר יובל סער, עוסקת בשינויים שנעשו בעולם העיצוב בעקבות הגעת העידן הדיגיטלי. העבודות השונות מדגימות את האסתטיקה החדשה ומקומות חדשים לשאיבת השראה (אינסטגראם ופינטרסט), אמצעי ההפצה החדשים (רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר) ואמצעים חדשים לייצור עבודות (הדפסת תלת מימד ותוכנות מחשב שונות) אהבתי במיוחד את הקיר המטורלל של אאא  שהציג את גופן "אלף" הקלאסי.


*אגב לרוכשי הפונטים מחכה מתנה מדליקה ביותר, סט צבעי קראיונז (crayons) שנעשו בשיתוף עם סטודיו ארבע וחמישה

font crayons by alefalefalef
4. בהמשך לסעיף הקודם, שמחתי לראות בתערוכה גם את האיורים המדליקים של גפן רפאלי, שמשלבים כמה תמונות הלקוחות מחשבונות אינסטגראם שונים. (dailydoodlegram, מיד לעקוב למי שלא מכיר)

DailyDoodleGram on Instagram - a must
5. ואם באיור עסקינן - לאחר שנה של אופנה תיפתח בשבוע הבא תערוכה חדשה בבית העיר תל אביב שתפתח "שנה של תקשורת". התערוכה הראשונה נקראת Not Book ומלבד האמן הבינלאומי קנת' גולדסמית' ופרויקט מקסים שנקרא המחברת החומה, משתתפת בה גם הבלוגרית/המאיירת היקרה הגר ורטהיים. שווה לבוא ושווה להציץ אצלה בבלוג באותה הזדמנות.


6. ולסיום, כיסא אלומיניום קל כנוצה העונה לשם "Kirk" בעיצובו של פטריק פריי. על העיצוב הלא מאוד חדשני אפשר להתווכח, אבל הצילום פשוט שבה את לבי. פח האלומיניום נמתח על גבי המודל ומקופל בצורה שמאפשרת נוחות וגמישות.
מאחלת לכולם סוף שבוע צבעוני, כמו האייטמים בפוסט, הרבה שמש ועוד הרבה יותר מזגן. נתראה בשבוע הבא.

Kirk lightweight chair by Patrick Frey
Via
* * *

תגובה 1:

  1. הכל ניראה ממש מהמם. הזכרת לי כמה זמן לא ראיתי תערוכה. החיים האלה עמוסים מדי...
    אני טסה לפריז ביום חמישי, אני אכתוב לך בפייסבוק ואבקש המלצות טריות.
    נשיקות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...