יום רביעי, 31 ביולי 2013

Nice is Nice




התמזל מזלי כי ההורים שלי עדיין מעוניינים בנוכחותי בחופשות משפחתיות. אנחנו בגן עדן, זתומרת אנחנו בניס בדרום צרפת. בעצם אנחנו יושבים לחופי אותו הים, נהנים מאותה שמש קופחת, אוכלים פירות קיץ כמו שיש אצלנו וישנים עם מאוורר תקרה. על אף כל הדומה, המקום הזה כל כך שונה מהבית. אפילו שחם נורא, לא לח ולא מזיעים. אפילו שחם נורא, אנשים לא כועסים וחסרי סבלנות. יש אווירה של חופש תמידית, גם המקומיים אומרים את זה. יש לנו חברים שגרים פה ולא נסעו לחופש כבר שנתיים כי הם לא מרגישים צורך. נשמע מופרך נכון?
שותים פה רוזה מעולה ב2.5 יורו לבקבוק ואוכלים אפריטיף ומקשקשים במשך שעה, לפני שמתיישבים לאכול ארוחת ערב. גם השמש לא לחוצה ושוקעת רק בתשע, כך שאפשר עוד לשבת על האבנים (שנקראות Galettes) שעל החוף ואפילו לא לחזור הביתה עם חול בתחתונים.

שכרנו דירה מתוקה (דרך airbnb) כמובן, כחמש דקות מהים ובהמשך נשכור אוטו ונטייל בכפרים מסביב. ניס היא בעצם המקום המושלם לטיול, כי מלבד היותה עיר יפהפייה ומספקת היא רחוקה שעה מכל דבר: מונקו, קאן, האלפים בהם אפשר לעשות סקי בחורף, עיירות חוף איטלקיות, חמישה מהכפרים היפים בצרפת, להמשיך?
הנה מקבץ ראשון של תענוגות העיר ניס, עכשיו אני ובגד הים החדש שלי קופצים לחוף. להת'.

אל תשכחו לגלגל עד למטה כדי לגלות מי זכתה בסיכות הדש של דניאל קלר! 

Lucky enough for me, my parents still take me with them to family vacations. This time we rented a sweet flat in Nice, in southern France. Here's a first peek














ולסיום, הפעילות שלנו מסתיימת היום והגיעה העת להכריז על הזוכות המאושרות!

ברכות ל: ☆ספיר כהן ויעל פסטינגר !! 

*בימים הקרובים דניאל תיצור איתכן קשר במייל על מנת לשלוח אליכן את סיכות הדש - יהיי! תודה לכל שאר המשתתפות והקוראות הuותיקות והחדשות, נתראה בהפתעה הבאה.


***

5 תגובות:

  1. כיף לשמוע שאת נהנת וכיף לשמוע שזכיתי בסיכת דש של דניאל המוכשרת!

    מחפשת אווטפיט מתאים לענוד אותה (סיכה עונדים!?)

    השבמחק
  2. זה באמת ניראה ורי נייס!
    כבר זמן מה שאני מחבבת צרפתים, והשילוב עם שמשמ וים זה באמת משהו שצריך לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שיש פה המון קסם, אולי לא באוגוסט נגיד. עם כל נחילי התיירים שרוצים לראות את הריביירה הידועה לשמצה. אבל היא בהחלט מקום להרגיש בו מקומי. לקנות כל יום בשוק כמה דברים ולהכין בדירונת אפריטיף.

      מחק
  3. איזה יופי של תמונות!!! LOVE!

    השבמחק
  4. רוצה עוד והרבה היה מושלם פוסט מקסים .

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...