יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

A perfect weather





wearing: Zara top // Honigman skirt // Vintage Gucci bag // gifted necklace // Shoes: from Berlin 
כשראיתי לראשונה את מערכת השעות לסמסטר הקרוב, כמעט פרצתי בבכי. מניסיון העבר גיליתי שמאוד קשה לתפקד ולתמרן בין שני חלקי הקורס המרכזי (בראשון וברביעי) ללא יום חופש כדי להכין את המטלה. אבוי, בסמסטר הזה הימים מלאים ואת המטלה מראשון לרביעי אני כנראה אעשה בלילות, אך עם זאת ברביעי ב-13:00 הסופ"ש מתחיל וזה מנחם.
השבוע, היות והמטלה לא דרשה יותר מדי, שמתי לב שהשבוע מסתיים יחסית מהר ואני אפילו לא יותר מדי מותשת. החלטתי לנצל את ההזדמנות שעדיין לא מתעללים בנו ועשיתי מאמץ לסיים את מטלת הקומקומים מוקדם כדי להשאיר את השבת פנוי. כשהרגשתי שאני "רואה קומקומים" בשישי אחר הצהריים, עשינו הפסקה. לקחתי את הבחור לשוק הפשפשים ללאנץ' מאוחר וטיול בסמטאות והרגשתי קצת שעדיין חופש. 

מזג האויר המושלם שאנחנו חווים בימים האחרונים התאים בדיוק לחניכת החצאית החדשה שלי מהוניגמן. אני עדיין קצת מסתבכת בשילוב החלק העליון. אני מאמינה שיהיה לי יותר קל בחורף כי עכשיו אני עדיין מרגישה שחולצה אחת לא נכונה ואני "דוסשיק". בעצם גם פה זה כבר גבולי אבל זה הסתדר לי טוב. השבוע מתקיימים שני אירועי אופנה מעניינים אז שימו לב שאתן לא מפספסות אותם כשאתן מגלגלות למטה לסוף הכתבה.

*גילוי נאות: במסגרת סיקור הקולקצייה החדשה של הוניגמן, קיבלתי גיפט קארד שהספיק לחצאית הנפלאה הזו ולזוג גרבונים שיופיעו פה בקרוב, אם ירצה החורף.

My time table turned out to be heavy from Sunday to Thursday, but hey - on Wednesday the weekend begins so it's ok. I used the spare time of this long weekend for a romantic late lunch on Friday afternoon in Jaffa. The weather lately is perfect for my new skirt c/o Honigman. I wish you a great week and I'm looking forward for Wednesday to come. By the way, there are 2 fashion events this week that you should'nt miss, scroll down for more details. xx






ברביעי הקרוב, מתקיים אירוע מיוחד בחסות IL COUTUREאתר שמקדם אופנה ישראלית בחו"ל ועובד רק עם מעצבים ישראלים. האירוע כולל תצוגת אופנה מיוחדת עם פריטים בעיצוב ישראלי וכמובן אח"כ מסיבה מצוינת. אני אהיה שם ואני אשמח אם תבואו גם, זה למטרה טובה.

IL COUTURE , that promotes Israeli fashion abroad, is holding a cool fashion party this Wednesday with international bloggers and a live fashion show. I\ll be there, you should too. Check out the event on facebook for more details. 


ואם הצלחנו להגיע עד לסוף השבוע בלי להתעלף, בשישבת מחכה לכם מכירת בגדי יד שניה שווה ביותר שמארגנות חברות של חברה יקרה, שהיא גם דוגמנית הבית. זה הרגע לומר - עדיקו את מהממת. תבואו הדברים נראים מעולה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

And for the weekend, some friends planned a super cool second hand sale at their home. My dear and gorgeous friend is posing for the adds, so you can see the clothes are realy good. Check out the event on Facebook for more details here





 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A


8 תגובות:

  1. מאיה מתוקה, איזה פוסט מקסים!
    אהבתי את השילוב בין הצגת האאוטפיט להמלצות.
    אני שמחה שסוף סוף נפגש ב- IL COUTURE ברביעי. אין מצב שהפעם נתפספס!!!
    ולסיום, האאוטפיט נהדר! השילוב בין הגזרות וההדפסים מהממם ואת נראית מצויין.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, מחכה לפגוש אותך גם.. ותודה על המחמאות.

      מחק
  2. אהובתי
    נראה לי שהצלחת במשימה בה כשלו רבות
    אחרי התנסויות רבות בהימנעות מדוס-שיק, כיאה לאשת האיש שאני, אני יכולה לומר שזה בעיקר באקססוריז, ובאטיטיוד.
    בהתחלה ממש התקשיתי ללבוש בביקורי בעיר הקודש (והאורות :) ) חצאית ארוכה + שרוולים ארוכים + בלי מחשוף, כי זה זרק אותי עמוק למחוזות הדוסלנד וזוועות השרוולונים וכו'
    אבל הבנתי שאקססוריז גדולים ובועטים (ניטים, מישהו?), עקבים, משהו בצבעוניות עזה כמו שרשרת ניאונית ששוברת את ה"רוגע" של האאוטפיט - מצליחים להעביר את הלוק מדוס - לשוס :)
    נראה לי שהשילוב בין ההדפסים, לסטייל הכללי, לאפור בשיער, לגוצ'י, לאדום....השלם גדול (וחילוני למראה) מסך חלקיו
    נשיקות ומחכה לרביעי!

    השבמחק
    תשובות
    1. לילו יקירה, לרגע שכחתי למה קניתי אותה כי הסתבכתי עם ההתאמה, אני שמחה שזה עובד בעינייך האיכותיות והביקורתיות. מלא נשיקות ונתראה ברביעי כנראה..:)

      מחק
  3. איזה כיף שהצלחתי למצוא את הבלוג שלך.
    מקסים, מקסים, מקסים !
    נעים מאוד להכיר ואשמח להמשיך ולקרוא :)

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה! שמחה לארח אותך ותודה על המחמאות..

    השבמחק
  5. I miss Israel! It's so great to read a blog about it
    Love that skirt, you look lovely

    New post about Migh-T
    Z
    http://www.are-we-on-time.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...