יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

Lalely I'm loving #5

אלוהים חגי תשרי הם סיוט! עברו עליי השבועיים הכי מייאשים וארוכים שאני זוכרת. עזבו את זה שאני לא מסוגלת להיות דקה ללא מסגרת, שלא לדבר על החרדה שאני חווה כל יום שאני לא מוצאת עבודה, אבל איך אמורים לשרוד שעמום כזה? הטלוויזיה נוראית, אין כלום בקולנוע, יש ארוחות משפחתיות כל יומיים, כל החברות שלי בהודו, מזג האוויר הארור גרם לי להיות בהסגר ונגמרו לי הסידורים עוד בכיפור. המצב היה כה קיצוני עד שאני, הבחור ובני משפחתי בילינו את ערב סוכות (עד לארוחת החג כן?) סביב השולחן עם מרתון של משחקי קופסא. הנה חמישה דברים שבכל זאת אהבתי לאחרונה:


1. לגלות שהשיער שלי שוב ארוך מספיק בשביל לעשות משהו כזה, ולדרבן את עצמי לא להסתפר

1. Realizing my hair is now long enough for this, and encouraging myself not to cut it short again.


Vintage scarf from Amsterdam


2. לדפדף בספר החדש והמדהים שרכשתי בפריז על אמנות ובמקביל בגליון הראשון של Elle deco LAB  (מהמילה מעבדה) שיצא לכבוד שבוע העיצוב ועושה רושם שהוא להיט.

2. Going throught my new amazing book about Art Installations I bought in Paris, then reading the new magazin Elle deco LAB, that came out especially for the Design week and seems to be a hit.




3. להצליח לשרטט את קו האיליינר המושלם בעזרת Magic ink מבית Benefit. הוא כל מה שחיפשתי: שחור, מבריק, מברשת דקיקה וגמישה, מתייבש מהר אבל גם ניתן להסיר בקלות אם טעינו.

3. Finaly getting my eyeliner line just as I wished with "Magic ink" by Benefit. 


4. לארגן את הקלמר החדש, שמצויר בעבודת ידה העדינה של תומיק שלי, לקראת הלימודים ולגלות בשמחה שיש לי עוד המון ציוד שלא נכנס שם.

4. Trying yo fit all my pencils, markers and tools into my new pencil case that was hand painted by my dear friend and happily realizing it won't fit since I have so many.


5. לנצל את הזמן הפנוי שנותר ל-DIY קלילים, כמו לחבר ניטים כוכבים לסנדלים הרגילות לחלוטין שלי מ-Asos, שמהרגע הראשון ידעתי שלא יישארו כפי שהגיעו וזה רק עניין של זמן עד שאתעלל בהן. 

5. Using my free time before school to do some DIY's with my Asos regular sandals. 


במינכן חוגגים עכשיו אלפים עם קנקני בירה עצומים, בפריז ברי מזל ויחידי סגולה צופים מהשורה הראשונה במיטב המחלצות והטרנדים של אביב/קיץ 2013 ופה? גם פה יש קצת מה לעשות. הנה כמה דברים שאפשר לעשות באוקטובר.

We might not have Oktoberfest, but we do have a fashion week going on this month and many more events. From a T-shirt market, to an indie music festival, scroll down for more info.

טי מרקט יריד האופנה האורבנית שהחל כשוק טי שירטס כבר מזמן חצה את הקווים והיום אפשר למצוא בו הכל. אני אוהבת לפקוד אותו ולו בשביל לראות מה חדש בעיקר לבחור, חוצמזה שזה לרוב כמו מסיבת רחוב ענקית עם שיק, מה רע?

T market starts today
שבוע האופנה חולון שטחנו לנו ת'שכל עליו ועשו לנו בילד אפ מטורף יחול בעוד שבועיים בדיוק 15-20/10/12 בחולון. אתמול התפרסמה התכנייה המלאה והאמת הכל נשמע לי מרתק. אני עוד לא יודעת לאילו מהימים אלך ואני עוד מאוד מקווה להצליח להשיג כרטיס כדי לסקר את האירועים עבורכם, בכל מקרה זה נראה לי שווה אפילו ליום אחד מה"כנס" כפי שהוא מכונה. אל תתבלבלו לא מדובר בתצוגות אופנה, יהיו שם בעיקר הרצאות של אורחים והקרנות של סרטים אבל מי שמתעניין באופנה היסטורית, בחיבור של אופנה עם אורבניות עכשווית, או עם אדריכלות ועיצוב - זה אחלה מקום להיות בו. כנסו לדף.

המעצב הגרמני דמיר דומה מתארח בשבוע האופנה 
 Versailles  73

הקניין הראשי והמנהל של חנות הקונספט העיצובית שעליה סיפרתי לכם בפוסט הזה יתארח אף הוא

*אגב למי שפספס, גם התערוכה הנוכחית במוזיאון העיצוב חולון של יוז'י ימאמוטו וגם התערוכה המופלאה של הצמד Boudicca בבית העיר (ביאליק ת"א) תינעלנה ב-20 לחודש בתום שבוע האופנה, זה הזמן למהר לפני שייגמר.


Yohji Yamamoto at Holon design museum until the 20/10
ולסיום: בסוף השבוע האחרון לפני הלימודים מתקיים פסטיבל אינדינגב 18-20/10/12. השנה החלטתי לעשות מעשה שלא אופייני לי, לקחת אוהל ושק"ש (או מה שאורזים לפסטיבלים אין לי מושג) ולנסוע. לשמוע מוזיקה טובה ולהיות עם חברים טובים לפני שהגונג מצלצל. לפרטים נוספים על הפסטיבל כנסו לאתר.




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A



6 תגובות:

  1. דווקא לי ממש לא בא שהחופש ייגמר... לא רוצה לחזור לעבודה הארורה!
    אוף, גם אני רוצה להשיג כרטיס לשבוע האפנה בחולון...

    laceandchiffonblog.blogspot.co.il

    השבמחק
  2. Your blog is very interesting and so nice...would you like to follow each other? ...keep in touch sweety !!!

    השבמחק
  3. חזון העצמות היבשות -בלוגריות בשבוע האופנה כאחד האדם..אמן

    השבמחק
  4. וואי, אבאס לך אבל שנאתי את יוז'י ימאמוטו. קטנטן ולא מעניין בעליל (נכון גם לטי מרקט שאני מפספסת ביעילות זו העונה המיליון...). אם כבר מוזיאון בחולון, ממש נהניתי ממוזיאון הבובות. סליחה על הביאוס ותודה על ההבנה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. שרונה יקירה, גם אני הרגשתי שהתערוכה קטנה אבל אני עדיין חושבת שהיא נעימה וטובה ואין לנו הרבה כאלה אז היא לחלוטין משהו ללכת אליו!
      משהו אחר שבטוח לא יבאס אותך היא התערוכה בבית העיר ביאליק, אם עוד לא ראית זה MUST.

      את מוזיאון הבובות טרם פקדתי, מבטיחה לבדוק.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...