יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

Diffrent Pulses



ברגעי משבר בעבודה, בהם המזגן לא מספיק מקפיא אותי והזמן לא עובר (כמו עכשיו), אני נשענת לאחור על הכיסא המשרדי שלי ומפנטזת על הנסיעה שלי לפריז ואמסטרדם בתחילת ספטמבר. אני חולמת שבמהלך 13 יום אגדיים אלו, אזכה ללבוש את בגדי המעבר שאליהם כה ערגתי בחודש האחרון. זה הרי ידוע שאני משונאי הקיץ, אבל איכשהו בקיצים הקודמים הצלחתי לחמוק מהצירוף השטני "יולי-אוגוסט" ומצאתי את עצמי במקום אחר בעולם. השנה, לא היתה לי ברירה אלא להעביר את העונה הבלתי נסבלת הזו בין המזגן בדירה, למזגן באוטו, למזגן בעבודה. שגרה מיוזעת ומייאשת משהו.

אני חולמת על 20 מעלות צלזיוס. מדמיינת את עצמי מסתובבת בהנאה ברחובות ימים שלמים בלי לברוח לחנויות ממוזגות. אני מדמיינת את עצמי בתמונות בדיעבד: כאן אני והקרדיגן למרגלות האייפל, כאן אני והגרביונים אוכלים צ'יפס עם מיונז, וכאן אני והמטפחת (קשורה על הצוואר ולא על הראש כמגן זיעה) שותים בירה באחד הערבים הקרירים של אירופה.

השעמום דחק בי ליצור לוח השראה סתווי עם כמה פריטי חובה לעונת המעבר, עם הצבעים הבולטים לעונה: אדומים חמים וירוקים כהים.

In September I'm off to Paris and Amsterdam. I can't take the Summer heat no more. I'm dreaming of a 20 degrees climat, wearing my favorite automn stuff and walking down the streets without feeling sticky. I collected some must have items in the season's must have colors: Burgondy and dark greens. What do you think?

Hat:Honigman // Dress and clutch: H&M // school bag: Topshop // Sweater: H&M
Earrings and maxi skirt: Honigman // Shoes: Topshop

ואם בצבעי סתיו עסקינן, בהוניגמן תפסו את הצבעים והטרנדים של הסתיו הקרוב במדויק, תמיד נעים לגלות שהחברות המקומיות מצליחות לדייק בבחירות הצבעוניות ובגזרות המחמיאות וע"י כך לתת פייט לרשתות הבינלאומיות במאבק על ליבם וארנקם של הקהל הישראלי.
לצילומי הקטלוג של סתיו חורף 2012-2013 נבחרה הדוגמנית היפהפייה יבה דון. לצערי לא הצלחתי להגיע לצילומים אבל בכל זאת אוכל לספק לכם הצצה קטנה לקטלוג שיצא בהמשך. אני לא יודעת מתי הוא יגיע הסתיו הזה, אבל הוא מביא איתו הרבה הצלחות. יום שישי בפתח - סופשבוע נעים!

Here's a sneek peek to the Automn-Winter 2012-2013  Honigman catalog shoot. The beautiful onternational model Yaba Don was chosen to be the presentor. I love how they nailed the colors of the season and gathered all the correct trends in flattering cuts.
It's almost weekend now, have a great Friday! xx






לא לשכוח עדיין אפשר להכנס להגרלה של "פוסט ה-100", היכנסו ללינק הזה לעוד פרטים על התנאים להצטרפות.




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A

6 תגובות:

  1. בוז להוניגמן!!

    השבמחק
  2. מתה על הקולאז' שהכנת!
    אוהבת דיבורים על חורף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! ומהר להירשם להגרלה המפנקת! :)

      מחק
  3. עונת מעבר זה נחמד, חורף נחמד יותר. אבל כנראה שאבלה אותו בברלין ואז ארצה למות. יש כמה פריטים בלוח ההשראה שלך שאני פשוט חייבת, אחד מהם במפתיע הוא הסריג מH&M ..

    השבמחק
  4. ברלין!? טוב ניצחת אותי, ברלין היא אהבתי השניה אחרי פריז. למרות שאני מאמינה שהחורף בברלין עושה לנו להתגעגע לאוגוסט בתל אביב - אם זה בכלל הגיוני.

    השבמחק
  5. החולצה הזאת של h&m היא הפריט שהכי בא לי ליו בחורף הקרוב. אין מצב שאשיג אותה, אני כבר יודעת.
    יש בי משהו שחושק גם בבגדבצבע בורדו. מעניין. מאחלת לך 13 ימים קרירים וקסומים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...