יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

ZigZag girl and I


Shorts, bag and sandals: Asos
 Top: Swear // Shades: Dior// Earrings and belt: H&M
השבוע ניצלתי את יום שני החופשי שלי לסיור בעיר הגדולה עם ילדת הזיגזג החביבה עליי, לילו, בחיפושינו אחר חומרים ליצירה שונים, השראה ומקום מוצל להצטלם בו יחדיו. השלל של היום היה סוגרים לעגילים, מברשת למקלדת וסקצ'בוק לצבעי מים. אחרי שהגעתי הביתה נזכרתי שאפשר למצוא כמעט הכל באיביי ובעוד אנו מדברים מאות ניטים וחלקי תכשיטים בדרכם אליי מהונג קונג. קצת תסכל אותי לחשוב שביליתי סתם 4 שעות בחום של סוף יולי בנסיון לחפש דברים שעולים דולר ומגיעים עד לתיבת הדואר בלי להיפרד מהמיזוג, אבל המפגש על לילו היה שווה כל טיפת זיעה.

בתמונות תוכלו לראות מחצית מהמשלוח האחרון שלי מ-ASOS. אני מאשימה את החזרה שלי לעבודה אבל אני מאמינה שזה פשוט כי המחירים היו כ"כ מפתים, פשוט מילאתי סל בכל טוב, כולל 2 זוגות נעלים, לק ופפיון שעוד תראו בהמשך. את המכנסונים ראיתי אצל בטי בבלוג וידעתי שזה יהיה סיכון. בסופו של דבר הכל מונח יפה והסנדלים שעלו 12 יורו נוחים להפליא. אני כותבת את השורות הללו בשביל כל אותן חוששות מהזמנה באינטרנט. אני מוצאת שזה לעתים הרבה יותר קל ופשוט להזמין בניחותא מהבית ולא בקניון הלחוץ, וכמובן מתלווה לזה אפקט היומולדת האהוב עליי, בכל פעם מחדש, כשהחבילה מגיעה.

I used my day off to meet Lillou for a shopping day in the city. We started with a morning coffee and then walked around in the humidity of Tel Aviv, looking for jewelry supplies etc. I found a cute keyboard brush and a watercolor sketchbook. We stopped for pictured in a shaded alley, as it is not every day that 2 bloggers meet for a relaxed day. Have a great weekend and enjoy the photos. xx


לילו המקסימה בפוזיציה הענוגה הקלאסית שלה
באחת החנויות מצאנו נעלי טירוף של ג'פרי קמפבל והייתי פשוט חייבת לנסות את אחד הזוגות. מלבד המחיר המגוחך גם השיפוע של העקב בשילוב הכובד של עקבי העץ פשוט לא הגיוני. אל תבינו לא נכון, אני חובקת שני זוגות נעליים של הגאון, אבל את הזוג הזה באמת שלא הבנתי. תהינו מי הקניין שחושב שזה מסחרי, כי הן פשוט קצת יקרות ומוזרות מדי כדי להיות חלק מהדקורצייה. אולי פספסתי פה משהו, אבל אני לא מצליחה להבין מי ירכוש אותן.

 15 ס"מ ו-10 קילו עץ. כדי לדבר עם לילו אשכרה התכופפתי. חוסר נוחות בדרגה חדשה
Jeffrey Camplbe's crazy shoes, I was then 183 cm - that's tall

לילו חשבה שזה מקסים לצלם ליד הטביעות של החתלתול בבטון
היינו חייבות לצלם גם כמה תמונות משותפות באיזשהי דרך. שימו לב כמה בולט שלילו התלבשה לעבודה והקפידה להישאר ייצוגית ומחויטת בעוד אני חיפשתי איך להיות הכי קרובה לנודיסטית.





 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A



11 תגובות:

  1. הסנדלים והמכנסיים מאסוס ממש חמודים ואפשר את הלינק לחנות שהזמנת ממנה את הניטים?
    הנעליים של ג׳פרי אכן איומות, אבל ניראה שהיה לכן כיף!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שהזמנתי מכמה מקומות שונים, תחפשי פשוט לפי STUDS. יש אחד שנקרא, כמה קלישאתי, Buymorehk בהצלחה במציאות זה כיף נורא.

      מחק
  2. מאיוש :) גם לי היה כיף כיף כיף!
    בערב נגלה אילו מחשבות היו לי לגבי הדייט :)

    השבמחק
  3. איזה מראה קיצי ושמח, כל כך אהבתי את הצבעים הפסטליים!
    אני גם מוצאת את עצמי יותר ויותר קונה באינטרנט במיוחד באסוס, גם אם הבגד לא נוח תמיד אפשר להחזיר!

    השבמחק
  4. איזה פוסט מקסים! יש לכן "זוגיות" מהממת :)
    עם כמה שאינטרנט זה כיף, אין תחליף לפעמים לראות את הדברים בעיניים. ניטים לא קניתי עד היום כי כל פעם התעצלתי לבדוק איזה גודל מתאים לי...
    אני מאוד אוהבת את הבחירה של הסנדלים שלך. גם קלאסיות וגם נראות מאוד נוחות.

    השבמחק
  5. לילוש: אני מחכה בקוצר רוח

    Ocean wind - אני לגמרי מסכימה, צריך להפסיק לפחד מהגלובליזציה, היא מביאה בגדים טובים עד לתיבת הדואר..:)

    מיכל: את לגמרי צודקת,לילו היתה אהבה ממבט ראשון (לפחות מבחינתי) ותודה על המחמאות. אצלי לפחות אין לי חשש, במיוחד אם מדובר בחבילת ניטים ב2 דולר, אגב היום כתובות כל המידות והפרטים בצורה סופר מדויקת. בהצלחה!

    השבמחק
  6. פוסט חמוד,
    לבוש קיצי וקליל- אהבתי!
    הנעליים באמת הזויות, אם כי בתמונה הראשונה שלהן, בפרונט- הן נראות מדליקות לגמרי (עד התמונה הבאה בה נחשף הצד שלהן והפלטפורמה האימתנית).

    לגבי עניין הניטים- יש לך גם את המכשיר שלהם או שאת הולכת להדביק? מסקרן אותי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, האמת היא שקניתי ניטים עם שיניים לנעיצה (כמו של הפריקים בתיכון :)
      חלקם כבר הגיעו הישר מהונג קונג במעטפות חומות מרשרשות ובקרוב יהיו כמה DIY

      מחק
  7. את לבושה כל כך קייצי ומקסים, וגם לילו מהממת.
    הנעליים שמדדת פשוט מהממות! הלוואי שאלוהים היה בורא לנו רגליים עם שיפוע טבעי :)
    נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נגה'לה! התגעגעתי לתגובות שלך,סימן שהמבחנים עזבו אותך לנפשך? מקווה שכן נשיקות בינתיים..:)

      מחק
  8. ככה, מאיה? אני צריכה לגלות פה שהגיעו הניטים??
    דייט DIY בדחיפות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...