יום רביעי, 22 בפברואר 2012

24h in Jerusalem

כבר סיכמנו שאת אירופה אני אראה רק בקיץ, אם כן הכי קרוב שהצלחנו לחשוב עליו היה יום-לילה-יום בעיר הקודש.
הגענו אחה"צ אל ההר ושם ציפתה לנו בזרועות פתוחות - הצינה. חמושים בכפפות חצי ובצעיפים החלטנו לקפוץ לעיר העתיקה ולשוק לפני שהשמש שוקעת, (מי ישמע מה קורה שם אחרי שהשמש שוקעת) שם התמקחתי (אני!) עד זוב דם על תיק צד ללימודים וכדי לחגוג את הניצחון שתינו סחלב עם אקסטרה קינמון.

We agreed that I will only see Europe in summer, then the closest we could come up was an overnight in the Holy City.
We arrived in the afternoon to the mountain where we were greeted with by a horrible chill Armed with gloves and scarves we decided to jump to the Old City before the sun setsthere I bargained  for a school satchel and to celebrate the victory we drank traditional "Sachlab" with extra cinnamon.

Vintage red dress // Couple of ankle boots

Hot soup and Ginger lemon tea at Tmol Shilshom
בבוקר יצאנו לסיבוב בשוק מחנה יהודה הצבעוני. בצהריים אכלנו בעזורה בשוק העיראקי ולקינוח נסענו לתערוכת העיצוב החדשה במוזיאון ישראל. בקיצור, אין כמו התרעננות מהפיח של תל אביב. במיוחד כשאירופה נראית כה רחוקה, יש תחושת חו"ל ממש פה במרחק נסיעה, אפשר לארוז בגדי חורף אמיתיים, לנסוע ברכבת קלה ולשמוע תיירים מכל העולם מתפעלים ממה שלנו מובן מאליו. כבר יום רביעי ורק סוף שבוע אחד מפריד ביני לבין סמסטר ב' יאייקס!

In the morning we toured the colorful Mahane Yehuda market. At noon we dined at "Azoura" in the Iraqi market and for dessert we went to the new design exhibition at the "Israel Museum".
Had such a great time, Jerusalem is a must every once in a while.

טוסט קורסאון שחיתות בקפה בצלאל
בית קפה וסטודיו של מעצבים בבצלאל 7

DIY skirt // H&M tights
 My new school bafg and Couple of ankle boots