יום שישי, 3 בפברואר 2012

So 80's


בהמשך ישיר לאסטרטגיית ההימנעות משופינג ובהשראת הפוסט המתוק הזה של נגה, החלטתי לנסות חיבור מפתיע של שמלה שחורה קיצית וחולצה מכופתרת צבעונית בסגנון הסרפאן השחור שליווה אותי בכל חורף בילדותי אי שם בסוף שנות השמונים העליזות.
בכלל אני חושבת שאם לשפוט לפי הפוסטים של החורף הנוכחי וסגנוני האישי בכלליות, אני נוטה לכפות על בגדי הקיץ שלי את החורף. ז'תומרת, די לי בגרביון וקרדיגן או סריג גדול על שמלת קיץ ומבחינתי היא סופחה רשמית למלתחת החורף.
ועכשיו אם תסלחו לי נותרו לי כמה עניינים לא פתורים לגבי ההגשה האימתנית שלי ביום שלישי. שתהיה שבת שלום!



In direct continuation of my non shopping strategy inspired by this sweet post  by Noga, I decided to try a surprising connection: a summery black dress and a buttoned shirt  similar to what I used to wear every winter growing up.

In general I think that to judge by the current winter's posts and my personal style in generalI tend to impose on my summer clothes the winterI mean, a pretty cardigan or colorful tights and a large knit over a summer dress and for me it means it belongs within the Winter collection. Have a great weekend. xx.






Vintage top from Naples / Vintage blazer from grandma's closet
Dress: Asos / tights: Primark / Vintage Gucci bag
Oxford heels: Vagabond from Berlin
נ.ב : האהבה שלי לדיוויד בואי בשנה האחרונה היא הכי קרוב לתחושת הערצה שמעולם לא קרתה לי. אני מחכה בקוצר רוח לסיים את הספר הנוכחי כדי להתחיל לקרוא את הביוגרפיה שלו, אני משוגעת על הסטייל שלו ואנחנו מבלים שעות רבות בפקקים רק הוא ואני.מבחינתי אין יותר אייטיז ממנו.

Ps- David Bowie is sort of my idole lately. can't wait to start his Biography - he's my symbol of the lovely 80's.




Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

 A+

4 תגובות:

  1. Peace out
    That is so beautiful, love it :=) Cutee

    השבמחק
  2. האייטיז לגמרי רולז! דיוויד בואי הוא ללא ספק הפסקול המתאים ביותר לעשור המופרע הזה. יש כל כך הרבה צבע וכל החוקים המוכרים נשברו. הכי כיף!
    האווטפיט מקסים, והחולצה במיוחד שבתה את ליבי.
    בהצלחה בהגשות ותודה על הרפרנס :)

    השבמחק
  3. תודה ובכיף נגה'לה בהצלחה גם לך!

    השבמחק
  4. המשקפיים, הו המשקפיים. קרובים עד מאוד לשלמות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...