יום ראשון, 12 בפברואר 2012

Lately I'm loving #2

הנה כמה דברים שעושים לי טוב בזמן האחרון. תהנו!

Here are a few things that make me feel good lately. Enjoy!


1. 
לרגל ההשקה בארץ של מותג הלקים הנחשק צ'יינה גלייז (China Glaze) קיבלתי לנסיון זוג בקבוקים בצבעים הכי שימושיים שיש בורדו עמוק וורוד בהיר עדין (שמשמש אותי כבסיס). היות ואני סטודנטית ענייה נאלצתי לזנוח את הפינוק של מניקור פדיקור מקצועי והתחחלתי לטפח את ציפורניי בעצמי, כי בכל מקרה הידיים שלי בד"כ טבולות בחומרים רעים ורעילים שמתפקדים כאצטון. לגבי הלק, שהיתה זו היכרות ראשונה שלי איתו, הפורמולה של הבורדו מעט דלילה מה שהצריך 3 שכבות כדי להגיע לתוצאה הרצויה, אך הברק הפתיע אותי ולא היה צורך במייבש(!). עד כה העמידות בהחלט יוצאת דופן (בהתחשב בעובדה שויתרתי על שכבת חיזוק) ועבר כמעט שבוע של עבודות בסדנה. אני מחכה לנסות עוד צבעים היות וקשת הצבעים שלהם הטריפה אותי. 


 China Glaze: Drastic //Innocence 
2. בושם PURE מבית דונה קארן, שכתבתי עליו פה ואני מחבבבת מרגע לרגע.

Pure by DKNY read  more here
3. רפרוף ודפדוף בספר הנפלא הזה שמאגד איורי אופנה ישנים של הארפרז באזאר, צבעוניים ומלאי השראה..



4. המגזין המקוון החינמי "הקול קורא" שגיליתי בזכות יערית וכמובן שאני כבר ברשימת התפוצה, דואג שאשאר מעודכנת לגבי אירועי אמנות ועיצוב..

Online Art and Design magazine in Hebrew read more here

5. סט אביזרים עשויים ברזל צבוע שאני מוכרחה לרכוש. מערכת של מגשי אירוח, מעצורים לספרים וקופסאות לעמדת עבודה צבעוניים ומינימאליסטיים מעשה ידיה של המעצבת הדנית קלרה פון זוויגברק (Clara Von Zweigbergk) לחברת הריהוט והאביזרים הדנית והמדליקה "היי" (Hay).



וכמובן איך אפשר שלא לסיים עם הקדשה לויטני, 100% עוצמה נשית. שיהיה שבוע נהדר ורק בשורות טובות.


2 תגובות:

  1. ואו הספר של הארפרז נראה מעולה! איך יכול להיות שלא ראיתי אותו בעבר?? מחדל! אני מטפלת מיד בנושא!

    השבמחק
  2. CV וARDEN יקרות! בזמן שאתן חיות ונושמות אופנה אצל הדוד סם, יש ממש מעבר לפינה אצל סטימצקי הר של ספרי אמנות ועיצוב מצוינים..:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...