יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

Readjusting or: new perfume and jacket

זהו-השבוע הראשון מאחוריי. היום אני כותבת אליכם כסטודנטית טרייה, רק בת חמישה ימים, אבל כבר יודעת משהו על העולם (הפסיכי) הזה. אז ביום הראשון חזרתי הביתה ויללתי "מה עשיתי" ו"לא נורא שאין לי חברים, חברים זה אובר-רייטד" אבל ביום השני כשכבר התחלנו ללכלך את הידיים, החלטתי שהשד אינו נורא כל כך. לפחות לא עדיין. אז מלבד השינויים התפיסתיים שעברתי, (לעמוד בפקקים ב7 וחצי בבוקר, לרשום בקבוקי אקונומיקה עם הצללה ולאכול רק ארוחת ערב - זה לגיטימי) סיגלתי לעצמי בהנאה את הלבוש הסטודנטיאלי. האמת שעדיין חסר לי תיק - העדפה לילקוט גב של פעם או תיק של דוורים עם הרבה עומק, אשמח לשמוע המלצות. שיהיה סופ"ש נהדר לכולם. ועכשיו אני ניגשת לערבב קצת גואש, יש לי דד ליין :).


The first week as a first year student is now behind me. Only five days in the system but I feel like me life changed so much and in so little time. The first day I cried at home: "what have I done??" and " It's fine that I have no friends, friends are so overrated", but then I managed (suprisingly) to make some new friends and enjoy the courses. We were told the next four years will lack sleep but for now it's still cool. So besides the change of status I'm re-adjusting my look to fit the "Design student" phase I'm in and I'm loving it. Have a great weekend and now I'm off to mix some colors, I have a deadline :).



בהזדמנות זו אני מציגה בפניכם את הלהיט האחרון - הבושם החדש של הרמס "גינה על הגג". ההשראה לבושם המיוחד שאובה מהריחות של הצמחייה שבגינה שעל גג ביתו של אדון הרמס המהולל בפריז ברחוב סנט הונורה (שם ממוקמת החנות המיתולוגית). הריח מעט לימוני ואחרי הניחוחות האקזוטיים באים התפוח והאגס ומשאירים שובל מתקתק ומיוחד. ואם זה לא ברור - זה הריח החדש שלי לחורף.

I'm glad to introduce to you my new perfume by Hermes "Un jardin sur le toit" (rooftop garden) inspired by the flowers and fruits growing on the balcony of Mr Hermes at his Parisien house. The smell is very special a bit citrus and then sweet like apple and pear. It's my new smell for the Winter.




My very own rooftop garden after the rain today..
הגשם והירידה בטמפרטורות אפשרה לי סוף סוף להתהדר בז'קט המקסים הזה (דגם סימון) של Dganita (תודה דגנית) עם השרוולים הרחבים שמזכירים קימונו יפני וקשר פפיון למתיקות. למי שעוד לא הציץ על קולקציית החורף הנה לינק לפייסבוק של דגנית המעצבת שמאחורי המותג. 

The rain today allowed me to finally wear this gorgeous jacket by Dganita with its puffy sleeves that makes me think of Japan and the cute bow. 


Jacket by Dganita
Dress, ring and flats : H&M
Tree Tights by Zahara
Thanks for Leaving a comment       /     liking on facebook           /        following via Bloglovin  


A+

5 תגובות:

  1. את מקסימה! בהצלחה! I got your back
    -דנה

    השבמחק
  2. האאוטפיט שלך סתום ומקסים וחברים זה לגמרי אוברייטד. לי בקושי היו חברים באוניבסיטה. סתם, אני מגזימה. אני משום מה בטוחה שהשבוע הראשון הוא לא דוגמא לכלום. בהצלחה וסופ״ש נעים!

    השבמחק
  3. א. בהצלחה בהצלחה בהצלחה (ובתור סטודנטית טרייה לא פחות, רעבה לא פחות, ועמוסה לא פחות בשיעורי בית הזויים בעיצוב אני מרגישה אקסטרה מוסמכת לומר לך שאין לי ספק שתצליחי למרות האתגרים)
    ב. אהבתי מממממש את הגרביונים המהממים! מהיכן? אולי פספסתי - אבל לא מצאתי את זה כתוב בפוסט?
    ג. מתי מתי מתי נוכל סוף סוף להיפגש?

    השבמחק
  4. ספי'לה תודה, תמיד כיף לקרוא את הפידבקים שלך!

    ובאשר אליך לילו יקירתי - הגרביונים של זאהרה (יש לינק) מעצבת בפלורנטין שעושה גרביונים מטורפיםםם אולי נלך לראות מה חדש אצלה מתישהו?

    השבמחק
  5. הגרביונים באמת מדהימים! אני צריכה שמישהו יעשה לי משלוח לפה....
    שיהיה מלא מלא בהצלחה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...