יום שבת, 12 בנובמבר 2011

Fresh Air

לאחר שבוע אינטנסיבי ביותר שכלל בעיקר קומפוזיציות בדו מימד בשחור לבן ואפורים (אל תשאלו), החלטתי להצפין לעמק יזרעאל כדי לנקות את הראש מדברים כמו "קונטרסט", "מתח בין צורות" ו"עץ גושני", ואת הריאות מאדי דבק UHU ג'ל ופיח מכוניות של חולון מזרח.

After a very stressful week I decided to spend the weekend in the North of Israel. I realy needed to clear my head from all those 2-dimentional black and white Compositions, and my lungs from the pollution of the city.




בהזדמנות זו לבשתי את החולצה המכופתרת החביבה עליי שנקנתה בחנות יד שנייה בנאפולי. יש עוד חולצה שנקנתה שם וטרם נלבשה, גם היא וגם אני מחכות להזדמנות מיוחדת, הישארו איתנו.
לפרוטוקול כמעט חצות, רק עכשיו סיימתי את הארגונים האחרונים להגשה מחר. החיים שלי מתנהלים כעת בין ראשון ורביעי (ימים של הגשות), וכנראה שגם הפוסטים. שיהיה שבוע מצוין לכולם!

It was the perfect opportunity to wear my favorite button blouse bought in a Vintage store in Naples. I have another blouse waiting for a special opportunity.
For the record its almost midnight and I'm just now finished the works for the presentation tomorrow.( Sundays and Wednesdays are my Presentation days so my life is a mess in between) Have a great week/Sunday everybody!




Vinage blouse: Oblomova // Skirt: la petite Francaise
Old ankle boots: Coupe of // Vintage jewelery // Tights: Golden lady
And my Vintage Gucci bag that you probably know by now
+A

8 תגובות:

  1. מי שצילם - ידע מה הוא עושה!...

    השבמחק
  2. ממש תמונות נהדרות כל הכבוד לצלם וכמובן לדוגמנית
    -טלי

    השבמחק
  3. את לבושה מהמם והרקע הזה, של הילדות שלי גורם לי להתגעגע..

    השבמחק
  4. I love your outfit !!! The way you have styled this looks very chic!!Especially love your blouse and skirt!!

    Take care, Daniella xox

    השבמחק
  5. (לילו ודרור) תודה תודה, כיף לי שאתן עוקבות ומגיבות בכזו אדיקות...:)

    השבמחק
  6. גם אני עוקבת...
    הפוסט מקסים. אהבתי את מה שלבשת וכל הכבוד שיש לך כח לחצאיות. זה שלב כזה שבא לי רק ג'ינס ומגפונים.
    אולי אני בלוגרית אופנה גרועה, או סתם נחה עליי אוירת קז'ואל.

    השבמחק
  7. אין כמוך ספי..!
    את יכולה להרגיש בנוח עם הג'ינס אני פשוט צריכה להצדיק את מאניית איסוף הגרביונים..:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...