יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

Bonnie

.

חודשיים עברו, והנה הוא פה! הוסט המיוחל סוף סוף נלבש! למי שלא עקב, בשלהי אוגוסט ביקשתי מסבתא מינה לסרוג עבורי וסט ללא שרוולים בצבע אדמה וחוט זהב. היה אז 39 מעלות ו-90% לחות אבל חזיתי כבר אז שהפריט הזה יהווה תוספת מצוינת לגרדרובה. עם שאריות הפקעת האחרונה נולד גם ברט תואם עם פונפון (כמי שמחזיקה מעצמה צרפתייה אמיתית מפתיע שזה הראשון מסוגו..) ואת הכל איגדה סיכת דש עתיקה (תודה סבתא!).
בכלל אני חושבת שזו בדיוק התקופה הנכונה מבחינת מזג אויר לגרוב גרבי ברך, שחביבות עליי במיוחד לאחרונה, עם חצאיות ושמלות, לפני שנהיה קר מדי.


Two months after I asked my grandma to knit me a vest: its first appearance! Although it was crazy hot back then I could predict the great addition to my Winter collection. With the last bits she made a cute Beret (my first one- what do you think?) and added a vintage broche. Personally I love the weather right now, this is the perfect time to wear knee high socks with dresses and skirts, before it gets colder. 






Top: Uniqlo
Skirt: Comptoir des Cotonniers
Socks: a random shop in Tel Aviv
Vintage jewelery
Shoes: from Berlin
ותוספת משמחת שעשתה לי את הסופ"ש: בזכות לילו המקסימה ואחוות הבלוגריות שלנו, גיליתי שהופעתי השבוע באתר הנהדר פאשן פורוורד. מי שלא מכיר/ה מוזמנים להיכנס, זו דרך נהדרת לעקוב אחרי טרנדים לפי בלוגריות בכל העולם ויש המון טיפים החל מ"איפה יש חנויות יד שנייה" ועד "קניות אונליין", הנה הלינק.
בכלל, לאחרונה חלה תפנית מטורפת בבלוג שלי, אני מרגישה אותה גם באנרגיות כלשהן וגם בכמות הצפיות והתגובות - אז תודה לכל העוקבים, האורחים לרגע והמגיבים למינהם, אין כיף גדול מזה. שיהיה המשך שבוע מצוין!

Last weekend I was surprised to realise that I appeared in an Israeli fashion website/blog called Fashion Forward with tips for your wardrobe, from bloggers. This is the opportunity to say thanks to all my readers/followers/visitors, It feels so good to get a feedback. Have a great week! xx

+A

17 תגובות:

  1. מאיה יופה תעשי לי ילד

    השבמחק
  2. הפוסט הזה מקסים. את עושה משהו טוב ואותנטי ולכן אנשים באים, אבל הדברים לא קורים מעצמם. תמיד יש מישהו שמזיז משהו:)
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  3. ספי - אני מסמיקה..!

    הדס - את מותק, איזה כיף לדעת שאת עוקבת אחריי.

    ואכן לאנונימי (מי שלא תהיה) הדס צודקת.. :))

    השבמחק
  4. ברור שעוקבת! בלוג מיוחד...
    תגידי לסבתא שתכין אחד שתי מידות יותר בשבילי בצבע חום. נשיקות. (לא עם זהב..)

    השבמחק
  5. I´ve seen your post and they are really awesome. i´d like you check out my blog and let me know your opinions!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    השבמחק
  6. סבתא סורגת זה כיף. אצלינו במשפחה זו אמא - והיא כנראה מבוגרת יותר מהסבתא שלך, אז גם היא הפסיקה ואני לא הספקתי ללמוד בזמן. תנצלי את זה ותתחילי גם (במידה ואת לא סורגת) אח"כ מצטערים.

    אני מקווה בשבילך שמגמת העלייה רק תמשיך, ומזל"ט על האזכור :)

    השבמחק
  7. האמת היא שכרגע אני יודעת סריגה בסיסית לחלוטין. הלואי ויכולתי לדחוס לימודי סריגה בין לימודי יסודות ההמחשה (?) לבין סדנת נגרות..(שנה א' נו) אה כן...ותודה! :)

    השבמחק
  8. אני מתה על הסיכת דש!!! הוסט מקסים :)

    השבמחק
  9. The beret is really cute. I actually love this entire thing . Wish I looked like this during transition seasons. I'm all bundled up already!

    השבמחק
  10. פוסט מדהים, תודה לך, כיף תמיד לקרוא..!

    השבמחק
  11. מתוקית איזה פוסט מקסים
    הלוואי וסבתא שלי הייתה סורגת עדיין...

    השבמחק
  12. היי יפה אני עוקבת אחרי הבלוג שלך ונהנית ממנו כל פעם מחדש .עלי והצליחי
    רונית אקרלינג

    השבמחק
  13. היי רונית, איזו הפתעה נעימה! כיף לשמוע - הרבה נשיקות...

    השבמחק
  14. I love your blog!! You defiantly have a new follower :) I really adore your knitted cardigan :)

    Take care,Daniella xox

    השבמחק
  15. הבלוג שלך מקסים ושיהיה בהצלחה! תגידי לסבתא מינה שהווסט מהמם והבארט חמוד-גם לי היתה תקופה של בארטים בתיכון אבל עברו כבר אי-אילו שנים מאז..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...