יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

August in Paris


כשגדלתי בפריז סיגלנו לעצמנו את המנהג המקומי ובכל אוגוסט היינו מסתלקים, כמיטב המסורת הצרפתית, לחופשה ארוכה ומרוחקת. בשנים בהן יצאנו לחופש כבר ביולי, רמחנא לצלן, מצאנו את עצמנו באוגוסט בעיר רפאים, רק אנחנו ותיירים מרגיזים ואף לא צרפתי אחד באופק.

"להיתקע" בעיר באוגוסט היה נחשב בזוי ועצוב. מדי פעם גם היה מפציע גשם (הו גשם!) והיינו מתבאסים שככה אנחנו מבזבזים את הקיץ שלנו ומפנים אצבע מאשימה להורים הגרועים שלנו. אם הייתי פוגשת עכשיו את מאיה החיוורת של 2002, הייתי מכפכפת אותה כהוגן ולוחשת לה שיום יבוא וקיץ גשום בפריז באוגוסט יהיה תמצית הפנטזיה של החיים שלה.

בזמן שכולם מפנטזים על חופשה חלומית או אשכרה טסים אליה, אני מנסה לשמור על שפיות בעיר הלוהטת (לוהטת לא בקטע טוב). מתחשק לי לומר שעוד חודש זה מאחורינו, אבל אני לא טיפשה. זה לא הקיץ הראשון שלי פה. אני יודעת שעד אוקטובר אין עם מי לדבר, רק זיעה ונזלת מזגנים. מה שכן אפשר לעשות, זו רשימה של 5 סיבות למה "אוגוסט בתל אביב זה סביר בהחלט". במילים אחרות, הנה כל מה שחינם או זול, מבדר וממוזג היטב.

1. אחרי שנים של תסכול ממחירי הצגות מופקעים, גיליתי בשמחה שכרטיס ל"הבימה" למחזיקי כרטיס אשראי ויזה עולה 50 שקלים. שמעתם נכון. 50 שקלים לכל ההצגות בכל הימים, מתי שתרצו. בשבוע שעבר צחקנו מול "פאניקה" הנפלאה. והשבוע זה "הקמצן" של מולייר. בילוי מושלם לערבים המהבילים של הקיץ.

via
2. אחת הסיבות היחידות להשתמש במעמד הסטודנט שלי בלי להתפדח, היא מנוי לקולנוע לב. בשבוע שעבר צפינו בסרט הדוקומנטרי היפה והעצוב והקשה על איימי ויינהאוס. הסרט השאיר אצלי מחשבות בראש לעוד ימים רבים. זהו כנראה אחד הביצועים האהובים עליי, אולי עכשיו עוד יותר, אחרי שראיתי שהוא היה לחצ'קון של אופטימיות במהלך חייה. מומלץ!



3. חוף גאולה בשישי בבוקר או חמישי אחרי הצהריים במנטה ריי. מים שקופים עם דגיגים וים של תיירים נצלים להם בניחותא. אנחנו, למדנו לשכור שמשייה וזוג כיסאות ב"חי" שקלים, ישבנו בצל והתענגנו על הגלים. את בגד הים החדש שלי, קניתי בשעות האחרונות לפני הטיסה בעיירת הנופש השיקית סן-סבסטיאן.


4. לקנות את חוט הRIBBON החדש אצל מיכל מ"אחת שסורגת" ולסרוג מול הטלוויזיה במזגן. עכשיו כשהפוף האפור שלי גמור, אני שקועה בהכנת פיל פילון בחוט תכלת, נכון להיום יש כבר ראש וחדק!
אחרי שנתיים של צעיפים ומלבנים אחרים, הופתעתי לגלות עד כמה זה כיף ומספק לעבוד עם הוראות סריגה מדוקדקות.
אספתי עבורכן עוד כמה רעיונות מהממים נוספים והנה ההוראות לסריגת פיל פילון אצל מיכל בבלוג בלינק הזה.



5.  ולסיום, עונת מעברי הדירה בשיאה וזה מאפשר לי ביקורים ליליים באיקאה. אחרי ששבועות אני נמסה (ליטראלי) מול תמונות של קרטיבים באינסטוש, רכשתי כזו מגשית ב-9 שקלים ויצאתי לדרך. באופן כללי אני משוגעת על הבלוג של אפרת, אבל המתכונים לארטיקים שבו אותי. מבטיחה לעדכן בתוצאות.

Via Efrat's Blog
***

2 תגובות:

  1. הכל ניראה כיף. רק שאני לא יודעת לסרוג וכמה שניסיתי לא הצלחתי. אולי החורף אנסה שוב.
    בתור מישהי שהכינה ארטיקים כל הקיץ, זה באמת ממש כיף ומומלץ.
    בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      אני רק יכולה לעודד ולהבטיח שמיכל למשל מלמדת ממש טוב. אני שוקלת להצטרף לקבוצת הסריגה שלה. אבל גם סדנה קצרה יכולה לעשות את העבודה. שבת מעולה מותק!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...