יום שישי, 28 באוגוסט 2015

Sugar Mama


אחרי חודשים של תחנונים (מצידי), בניית קונספט, בחירת מיתוג ודחיפה קטנה למים, אני שמחה לחלוק אתכם שלאמא נתי יש עסק חדש ומשמח של סדנאות אפייה ובישול. אחרי שהגשימה את החלום שלה בגיל 40 ולמדה בקורדון בלו (Le Cordon Bleu) בפריז, להיות שף פטיסייר, החודש היא סוף סוף פותחת בפנינו את השער למטבח הצרפתי שלה.

אני אנסה להיות לא משוחדת, עם כמה שאני יכולה. אני חושבת שמעבר לידע הרב והניסיון שיש לאמא נתי באפייה וכן בלימוד אפייה, החוויה מועצמת בזכות הסצנריו. המטבח הקסום שלה, שהוא העולם שלה ורק שלה, מעוצב בסגנון כפרי צרפתי והוא גדוש בחפצים שנאספו לאורך 11 שנות מגורינו בפריז. כל תבנית, כל ספר מתכונים או מגזין אוכל, כל צלחת או מערוך מספרים סיפור. מתכון. זיכרון. הסדנאות אינטימיות (עד 6 משתתפים) האווירה נינוחה ואישית וברקע מתנגנים שונסונים. יש יותר טוב?




בשבוע הבא יתקיימו שתי סדנאות לקראת ראש השנה. ואני חושבת שאני יותר נרגשת ממנה.

האחת, פטיסרי צרפתי קלאסי עם טוויסט של תפוח ודבש. בסדנה תלמדו להכין שלושה מתכונים אגדיים: טארט טאטן (הידועה בשמה עוגת תפוחים הפוכה), עוגיות מדלן עם חמאה ודבש וקראמבל תפוחי עץ במנות אישיות - כולם רעיונות מעולים לאירוח בערב החג או בכלל.



השנייה, סדנת שמרים קלאסית ונגישה. כולם נוטים לפחד משמרים אבל אפילו אני כבר למדתי: עם ההדרכה הנכונה השד לא כל כך נורא. בסדנה תלמדו להכין עוגות שמרים במילויים שונים, טכניקות קליעה והגשה שונות וגם לחמניות חצי מתוקות ומושלמות (שאנחנו אוכלים בהן המבורגרים בערבי שישי מפנקים במיוחד) 






אני ממליצה בחום למי שאוהב לאפות אבל רוצה לגלות טכניקות ומתכונים חדשים, למי שרוצה להתחיל לאפות ולא יודע איך, למי שרוצה לחגוג או לפנק מישהו אחר במתנה מקורית ומעשירה, לבוא לחוות שלוש שעות אצלה במטבח. זה תענוג.

סדנאות ספטמבר

01.09 יום ג' בין השעות 18:00-21:00 סדנת פטיסרי לראש השנה. עלות: 220 ש"ח למשתתף
04.09 יום ו בין השעות 09:30-12:30 - סדנת שמרים קלאסית. עלות: 250 ש"ח למשתתף.

להזמנות: נתי 054-4516441
עשו לנו לייק בפייסבוק: Nati Baking classes

***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...