יום שישי, 26 בדצמבר 2014

Nothing


פתאום גיליתי שעוד שנה מסתיימת ממש בשבוע הבא. 2015 זו השנה שבה אני מסיימת את התואר. כשהתחלתי ב-2011 זה נשמע היה כמו עוד שנות אור, הנה זה כבר פה קרוב. גיליתי גם שב-2014 פרסמתי בערך חצי מכמות הפוסטים שפרסמתי ב-2013 וזה כבר קצת עצוב, אז אני מקווה שב-2015 אני אחזור לעצמי ואצליח לפרסם בתדירות שלא מאפשרת לקורי עכביש להצטבר על המקלדת. 

סוף השבוע הקרוב יהיה נהדר. למה? כי הספקתי את כל מה שרציתי הבוקר בסדנה ואפילו יצאתי לפני שנסגרה. זה אפשר לי להגיע הביתה מלאת מרץ, עם חשק עז לכנאפה וצילומים. תפסנו את פולי וכמה ביסקוויטים בצורת עצם ויצאנו לדרך. אכלנו כנאפה שקשוקה (נפלאה) ואז כנאפה עם חלבה (נפלאה לא פחות ) ופולי, כהרגלה, אכלה דברים שנפלו על הרצפה.



בלי להתכוון (ואולי בעצם קצת התכוונתי) עברנו ליד הסטודיו של נטלי, גו'ל וענת שחגגו יומולדת לסטודיו ומה לא. היו גם פינוקים אכילים וגם לבישים (!) ואני כמובן לא הצלחתי לעמוד בשום פיתוי. בין ביס לביס, אספתי לי חצאית וחולצה ב-1+1 מפתים.





אחרי טיול ארוך, פולי כבר לא הסכימה להתעכב ולצלם, היא משכה ומשכה, הסתובבה סביבי, הכל רק לא להיות פוטוגנית. לבשתי את השמלה המפוספסת שלי מBrandy Melville שהופכת לאהובה עליי לאחרונה עם קרדיגן קל כי היה שמשי ונעים. מחר אם הכל ילך כשורה צפוי לי בוקר של צילומים מהממים. מקווה לחלוק איתכם את הכל בהקדם. עד אז, שתהיה שבת של שלום ומנוחה. אני מתכוונת להקדיש לפחות כמה שעות ל"לא לעשות כלום".




Dress: Brandy Melville // Cardi: Honigman (old) // shoes: Eram // Bag: COS // Shades: Spitfire // Scarf: handknitted by me


***

2 תגובות:

  1. יקירה פוסט משובח כתמיד. כיף להתעדכן אחרי כמה פוסטים שפספסתי.
    התמונה האחרונה לא פחות מגאונית.

    השבמחק
  2. תודה יקירתי, קשה להתחרות עם פדובה, אבל תל אביב נותנת פייט לא קטן...:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...