יום שבת, 6 בדצמבר 2014

She & Him


קצת מהזמן האחרון. המילה קצת מדויקת, כי לא קורה המון. אבל כשקורה, זה תענוג.

החורף הגיע ואז הלך. התחלתי ללמוד ונזכרתי כמה זה מתיש. גיליתי שאני שנה ד' והתעודדתי קצת. לא אפיתי חודשיים וכל הזמן בא לי משהו מתוק. אולי זו הסיבה שחזרתי לשתות קפה מדי פעם. אספרסו ארוך עם חלב חם ואיזו עוגייה בצד.


פולי מתבגרת ומתברגת למשפחה הקטנה שלנו. היא כבר פחות נשכנית ויותר ממושמעת, אז אנחנו לוקחים אותה לפארק בשבת ונהנים לרדוף אחריה. בגדול, אנחנו יודעים שהיא מהממת. אבל, באמת שאין יום שלא עוצרים אנשים ונדהמים כמה היא מיוחדת עם העיניים האלה והלב הזה על הגב. #נחת




רציתי לצלם פוסט על הפרויקט המקסים של המעצבת רותי שפריר, "Ruche" (בצרפתית כוורת דבורים) שרץ ב-Kickstarter וממש בימים אלו עבר את היעד (יאיי רותי!),כבר לפני חודש ולא הצלחתי. עכשיו, נותר לי רק לספר לכם עליו בקצרה כדי שתתמכו בו ותזכו לאחד כזה לפני שהקמפיין נסגר.

כוורת האחסון הגאונית הזו, מגיעה בשלושה גדלים (בתמונה גודל L) ובשני חומרים (קרטון מודפס או אלומיניום צבוע - שניהם ממוחזרים ומתמחזרים). היא מגיעה באריזה שטוחה וכמה שהיא קלה להרכבה ככה היא איתנה בזכות היותה מבנה איזוסטטי, בו כל הלחצים מתפזרים באופן שווה ויוצרים יחידה חזקה ועמידה. אחח המעצבים תעשייתיים האלה! בקיצור כנסו ללינק, תראו את הסרטון המתוק ותתמכו, זה הדבר הבא.

Ruche in Cardboard | Ruthy Shafrir

Ruche in painted Aluminium | Ruthy Shafrir
אני לא יודעת מה אתכם אבל אני חייבת כבר ללכת לתערוכה החדשה במוזיאון חולון, של איריס ואן הרפן המדהימה והמעצבת (כי היא כל כך מדהימה) על חידושים בעולם האפנה ונקראת "קוטור חדש". מסיבת העיתונאים היתה בדיוק כשהייתי בחו"ל אז פספסתי אותה. מקווה למצוא שעה פנויה לקפוץ לשם ולספר לכם מה מצאתי בהקדם.



***

תגובה 1:

  1. התערוכה נראית ממש מגניבה,והכוורת נראית מוסיפה לחלל חדר באופן מאורגן!:)
    פוסט מקסים!


    DearDiaryF.blogspot.co.il

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...