יום שלישי, 25 במרץ 2014

This week


ההגשה הראשונה של הסמסטר מאחוריי ואי אפשר שלא לחוש את נפילת המתח. לו"ז הבטלה שלאחר האירוע כלל שנ"צ של שעתיים וחצי (בלי בושה), השלמת פערים בכל הנוגע להתחייבויות קודמות, מריחת לק (גם ברגליים), קיפול כביסה והכנת פתיתים מנחמים. במקביל, אחרי שפספסתי את ההזדמנות האחרונה לבקר בתערוכת האופניים במוזיאון חולון, בגלל ההכנות להגשה, החלטתי שהשבוע אני מתפנה לכמה דברים ברשימה האינסופית במחברת. הרשימה הזו כוללת: שיפורים בדירה, אמנות ותרבות לנשמה.

1. תערוכת "פלטפורמה" בגלרית המשכן "בית מאירוב" בחולון (מבחינתי זה קל"ב) תיפתח מחר בערב ותציג עבודות של אליל הנעליים הישראלי, עודד ארמה (!) התערוכה תיפתח כחלק מאירועי שבוע העיצוב חולון, אשר עתידים להתקיים בעיקר בפסח. אל דאגה תכנייה מסודרת של כל מה שווה, תגיע בהמשך.


2. מכירה/ השקה של הקולקציה החדשה של מדוזה ביום שישי בסטודיו שלהן. אחרי שגילי רוזין-תמם המקסימה הרצתה עבורנו היום (במסגרת הקורס של יובל סער) ודיסקסנו על בניית מותג, על התחדשות בין קולקציות ועל מציאת השראה בעולם התחרות שלנו - יש לי עוד יותר חשק לקפוץ לראות את הליין החדש. הקולקציה שואבת השראה מגופים תלת מימדיים, אדריכלות ותל אביב בכלל. הפעם, הפלסטיק אינו רק קישוט אלא מייצר את המורכבות של הגזרה, בונה את השדרה של התיק ומדגיש פרטים. השנה המינונים שונים, גם ההטבעה השתנתה והפכה גיאומטרית ומדויקת, בכלל הכל הרבה יותר מעודן מאשר בעבר. מלבד ההקשרים הקונספטואליים שמרגשים אותי, פייר - הפעם זה בול לטעמי. אז תבואו!


3. ריפוד מחדש של הספה שקיבלנו מתנה מחברתי יער. בתכלס, כרגע היא מרופדת בבד וינטג' הורס אך דוחה באותה מידה. בקרוב היא תהיה אפורה. השאיפה - להפוך אותה לנקייה ומעודנת כיאה לאחת שתעמוד באלגנטיות ליד קיר מנטה. ההשראה כמובן סקנדינבית, אור בהיר שמציף את החדר, תקרות גבוהות ורצפת עץ המשדרת חמימות. כל זה מתחבר יופי עם רצפת גרניט פורצלן זולה וחלונות קטנים עם אלומיניום אפור, המכניסים בעיקר פיח מאלנבי ואור צהוב של מזרח תיכון. נו מילא, ניסיתי.


4. תערוכה ב"עינגא", שמציגה עכשיו את שי אזולאי הנפלא. הגלריה ממוקמת בדיוק 4 דקות הליכה מביתי החדש, נראה לי שהפעם אין לי תירוצים.



5. לסיום ואולי הכי רלוונטי - שבוע סרטים צרפתים בסינמטק שמתקיים ע-כ-ש-י-ו. את Casse Tete Chinois (השלישי בסדרת פודינג אירופאי) המתרחש בניו יורק, ומציג רק הערב כנראה לא אצליח לראות. אבל אולי עוד יתמזל מזלי ובשישי בערב אתענג לי מול המסך הרחב וארגיש לרגע שם. למי שעשיתי חשק, הנה הקדימון.




***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...