יום רביעי, 24 ביולי 2013

Inspiration post | זהירות! פוסט ללא קונספט





אני תמיד נורא משתדלת שלפוסטים יהיה עומק וקונספט, אבל לאור הטירוף של השבוע החולף (עליו נשוחח עוד מעט) ובעקבות הגילוי כי זהו הפוסט ה-150 (וואו!) לא יהיה היום קונספט. זהו סתם עוד פוסט עם דברים שאהבתי ושימחו אותי. בכל פעם אני נדהמת לגלות אילו הזדמנויות מעניינות מביא איתו הבלוג הזה, הנה השתיים המדהימות ביותר עד כה.

השבוע הגשמתי חלום קטן כשהוזמנתי להתחיל לכתוב במגזין האמנות/עיצוב אנטייטלד, בו מתפרסמות על בסיס יומיומי מחשבות, צילומים, איורים והשראות. למי שעוד לא מכיר ופספס את ההתרגשות סביב זה בפייסבוק, הנה המחשבה הראשונה שלי שפורסמה בחמישי שעבר. זו היתה הפעם הראשונה שבה קיבלתי פידבק אמיתי לגבי הכתיבה שלי ותחושת הסיפוק היתה פשוט מדהימה. אם הכל יילך כשורה תוכלו למצוא את המחשבות שלי שם בכל 18 לחודש.

כאילו זה לא מספיק, בשישי התפרסם הפוסט הראשון שלי בבלוג של אאא, סטודיו לטיפוגרפיה עברית אותו אתם מכירים מהפוסט הזה למשל. כאן האתגר היה לכתוב בתחום שאינו לגמרי ההתמחות שלי, אם להיות כנה. הבלוג עוסק בהשראה שמגיעה מטיפוגרפיה ופונטים. המזל שלי הוא שאאא אוהבים נוסטלגיה וזה הרי ידוע שוינטג' הוא שמי השני. אז מצאתי נישה בה אני מרגישה בטחון וכתבתי פוסט על חזרתן המחודשת של הלטרסט (אותיות הגירוד האלה מהאייטיז).

ואחרי ההקדמה המרגשת, קצת השראה, לחצו על התמונות כדי להגיע למקור.

Cabinet de curiosite by Zim and Zou
finally got the time to hang those 
butterfly teabag by Yena Lee

by studio Kulla:  50% sawdust
 This fabulous fashion editorial mixed with illustration by  Paper fashion
illustrated notebooks at Oana's shop
Spanish photographer Chema Madoz
ולסיום, נותר עוד שבוע אחרון ל-GiveAway של דניאל קלר. אשמח אם תמשיכו להירשם ולפרגן. עד סוף החודש תוכלו ליהנות מהנחה בחנות האטסי שלה עם קוד קופון LIKELY10. לפרטים נוספים היכנסו לכאן. המשך שבוע נהדר ולהת'.




תגובה 1:

  1. אהבתי ממש את הרעיון של המגירות שהפכו למדפים! אאמץ כשאמצא מגירות מגניבות :) אולי אפילו בחדרה של השרימפונית (הלובסטרית?)

    ולדעתי הקונספט הכי טוב הוא "דברים יפים שאני אוהבת". הלא כך?!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...