יום שבת, 15 ביוני 2013

Lately I'm loving #10


השבועיים האחרונים היו כל כך משוגעים שרק היום הבנתי שכבר אמצע יוני ולא הצלחתי לפרסם פוסט חדש על מה ששווה לאחרונה, ויש הרבה בלי עין הרע. ההגשות הרעות מאחוריי וכעת נותרו כמה מבחנים ובסוף החודש אהיה חופשיה. יש לי המון תכניות לקיץ הזה בהקשר של הבלוג, הולכים להיות כמה שיפורים ושינויים - מקווה שתאהבו ותמשיכו לעקוב.
בינתיים, הנה כמה דברים נעימים מהעת האחרונה.

It's mid-june and I still didn't get the time to show you all the things I loved lately. Here are five of them. I hope you all had/having a great weekend. xx

1. נתחיל עם מתנות יומולדת מאוחרות, אחרי ימים קשים בניסיון להוציא לאור את הפורטפוליו שלנו, חברותיי גרמו לי לעשות הפסקה יזומה וגררו אותי לצוותא לראות את המופע המשובח "העיר הזאת". התכנייה הגדירה אותו כמחזמר ראפ בלשי (מה שבקלות יכל היה להיות חתול בשק) התגלה כבידור איכותי עם מוזיקה טובה והומור חריף ומודע לעצמו. חובה!

 a mush -This city - a new show - 

2. קולקציית הקיץ של ליטל אלקלעי, המעצבת מאחורי המותג Isidora Anne, נחתה אצלי במייל ועשתה לי חשק לחצאית / שמלה ארוכה בסגנון צועני. לדף של ליטל.

 new summer collection by Isidora Anne 

3. אחרי נמנום קל תעלה תערוכה חדשה במוזיאון העיצוב ביום ד' הקרוב ה-19.6 שנקראת "ברוורס". מדובר בתערוכת יחיד של המעצב רון ארד (שאחראי גם לעיצובו של המוזיאון עצמו) אשר סוקרת שלושה עשורים של עיצוב.
למי שלא מכיר עיצוביו של ארד התפרסמו כבר בשנות ה-90 והוא נודע בעיקר בעיסוקו במתכת בתרכובות שונות ובטכנולוגיות חדשניות. השמועה אומרת שארד יצר פרויקט מיוחד עבור התערוכה ובינתיים הנה הצצה למה שמחכה שם.


the new exhibition in Holon design museum up this week via
4. מצד אחד קשה לי לגלות שהקיץ כבר פה אבל מצד שני השיער שלי כבר ארוך מספיק כדי להיראות טוב בסרט.

gifted headband from American Apparel

5. ללמוד לערוך לבד סרטון להגשה הסופית שהיתה בראשון הקודם. הפרויקט שלי עסק בחקר סביבת הקונדיטוריה. התמקדתי בפעולת מריחת הקרם המרגיזה ורתמתי את אמא הקונדיטורית למשימה. המוצר הסופי כפי שנראה בחלקו השני של הסרטון הוא בעצם בסיס מסתובב Lazy suzy ועליו מונח הרינג עם העוגה. הספטולה/מרית החדשה בעלת חריץ ומושחלת על הרינג, כל שנותר הוא לסובב את הבסיס והקרם מוחלק כמו קסם. כמה שקוף שאני שוב מתגעגעת לפריז?

My final presentaion was previewed by a fun video I made all by myself. I hope you like it, they did :)




זה הכל לבינתיים, אני מבשלת פוסט מיוחד ובו סופסוף תזכו לראות אותי, עם חצי מלתחה חדשה. ועד אז, שבוע נפלא.


4 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...