יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

Lately I'm loving #4

כמיטב המסורת החודשית, הנה כמה דברים ששימחו אותי לאחרונה:

1. החולצה הנהדרת הזו שההורים הביאו לי מאורבן אאוטפיטרס דבלין. היא נראית תמימה מלפנים, עם הדפס נחש עדין, אבל יש לה את החריץ הזה מאחור יאמי.

1. This Urban Outfitters blouse, who seems innocent in the front, but has this peek hole in the back

2. למצוא סוף סוף זמן לקפוץ לחנות החדשה של "Andy ve Eirn" במתחם נוגה ולהתפנק עם כמה פריטים סרוגים באמצע הקיץ. את יעל שרעבי הכרתי לראשונה לפני כמה כשנתיים כשאמא רכשה לי סריג יוצא דופן בדוכן שלה, במתחם קסטיאל באחד האירועים, כמתנת לב שבור. היא בוגרת מגמת עיצוב טקסטיל ומתמחה בסריגה. הפריטים שלה עברו כמה שדרוגים מאז ונכנסו לקולקצייה גם סריגי גברים ואביזרים לבית, הכל על טהרת הטקסטיל בדוגמאות מתוחכמות וגזרות מינימליסטיות ומדויקות. בגלל שאני בדיאטת קניות לקראת הנסיעה שלי בספטמבר לאירופה, רכשתי זוג כריות נוי ומחברת לצבעי מים. אני מאוד מקווה שלכשאחזור בסוף ספטמבר כבר אוכל להתחיל לפנטז על פריט חורפי שלה.

2. finally I had the time to visit the new store of "Andy ve Eirn", a brand by talented Textile designer Yael Scharaby. Her special gift is knitting and ever since I first met her, she developped a menswear and homewear collection. I'm having a shopping diet for the clothes as I will be in Europe in September, but I couldn't leave without something knitted. I choose these decorative pillows and a watercolor notebook cover hoped for the Winter to come. (visit her on Etsy for international shipping)



3. בהמשך לפנטזיה על הסריגים: לשתות תה חם כשהמזגן פועל עם בישקוטים שאמא אפתה ולדמיין שכבר חורף.

3. Still on this Winter fantasy, drinking hot tea with the A/C on with my mom's fresh baked Biscottis.


4. לפרגן לחבר שעושה תכשיטים מופלאים שעוד לא ראיתי דומים להם בשום מקום. בזמן שכולנו נחים ומתבטלים בחופשת הקיץ, אלי מזרחי חברי לכיתה, צורף מיני קולקצייה ממש אצלו בחדר בהשארת חצץ טבעי מצד אחד ושייבות (סוג של אום) תעשייתיות מצד שני. פגשתי את אלי לצילומי אוזניים על הדשא ויכולתי סוף סוף לראות את כל הקולקצייה פרוסה יחד מחוספסים ועדינים כאחד. החביבים עליי ביותר הם השלישייה של החצץ ההפוך וערימת הטבעות הדקיקות. אגב, התכשיטים מצופים זהב או עשויים כסף 925 וטווח המחירים הוא 85-150 ש"ח.

4. Showing you the mini collection a dear friend has created lately.It was inspired from gravel and industrial screws. We met for an ear shooting on the grass, and I got to chance to try them all. My absolute favorites are the trio earring of the empty gravel and the stack of rings. By the way it is all pure silver or gold coated and the prices vary: 85-150 Israeli Shekels.









5. להתחיל לקבל הזמנות לדובונים, לפתח דוגמאות חדשות, לפתוח מיני מפעל אצלי בחדר וליצור בהמון אהבה ועבודת יד. זה הכל לבינתיים, סוף השבוע בפתח ונוכל סוף סוף לנוח. נשיקות בינתיים, בקרוב הפתעה שעוד לא היתה כמוה בבלוג.

5. Getting started on this plushes idea, receiving orders, develloping new patterns and creating a working area in my own room. Thanks god tomorrow is Friday, have a great weekend and until next time. xx




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A

13 תגובות:

  1. איזה הספק מרשים מאיוש
    אני מרגישה שאני נשרכת מאחור...!
    ובא לי ממש על ערימת טבעות כזו...

    השבמחק
  2. דובונים דור 4.0!! מושלם!

    השבמחק
  3. מאיה תעשי לי ילד... ותבואי בשבת

    השבמחק
  4. הקולוקציה של אלי מדהימה. ולמען האמת ראיתי דובים כאלה האי ביי. מאיה חבל לחקות, תהי מקורית - את לומדת עיצוב לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. לאנונימי היקר,
      כן אני לומדת עיצוב ואני מעצבת מהבטן ומהראש ולא מאיביי או מקורות אחרים.

      חשוב לזכור - בעולם העיצוב - גם אם זה נראה דומה, זה אף פעם לא אותו הדבר כי זה נעשה ע"י מישהו אחר, בחומרים שונים, עם רעיון אחר ובטכניקה אחרת.

      חוצמזה שאצלנו אומרים great minds think alike.
      מקווה שאצליח להפתיע אותך בפרויקטים עתידיים.

      מחק
  5. באמת דברים משמחים!!
    הסרוגים מהממים, הבישקוטים במזגן באמצע הקיץ... חלום!!
    שהחורף יחזור כבר ומהר!
    העגילים בתמונה השלילשית פשוט מקסימים
    וליצור ולתפור זה בכלל כיף במיוחד דובונים :))

    השבמחק
  6. אנונימים יקרים, אני יכולה לנסות לנחש מי אתם אבל בכל אופן תודה על הפרגון

    ליטל יקירתי - גם התגובה שלך משמחת אותי! :)

    השבמחק
  7. מאיוש תודה על הפירגון לבישקוטים...אימוש

    השבמחק
  8. מאיוש תודה על הפירגון לתכשיטים... אלי :)

    השבמחק
  9. התכשיטים של אלי ממש מהממים והבובות שלך מתוקות.
    מאחלת לך המון הצלחה ביצירה. זה פשוט מדהים לדעת להכין משהו בידיים שמשמח אנשים.

    תתחדשי על הכל וסופ״ש מהמם!

    השבמחק
  10. אימוש ואלי אתם מקסימים..:)

    ספי'לה סופשבוע מקסים, כיף לשמוע כאלה תגובות

    השבמחק
  11. חייבת לומר שאני כל כך מתחברת ל״פיל״ של הבלוג שלך, ההרגשה שאת מספקת באמצעות באימג׳ים כל כך נעימה לי. התכשיטים נפלאים, ממש. ממש ממש. ממש. וקצת עשית לי חשק לסרוג לכבוד החורף המגיע. מתי הוא יגיע??

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, נורא מרגש לקבל תגובות כאלו. התכשיטים קיבלו כזה פידבק משוגע שאני אבקש ממנו לארגן מכירה בקרוב, אעדכן פה בבלוג כמובן.

      אגב בשנה שעברה התחלתי לסרוג בספטמבר וזה קידם את החורף לדעתי כי כבר באוקטובר לבשתי את האפודה. שווה לנסות. נשיקות בינתיים ;)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...