יום שבת, 28 ביולי 2012

Seasons in the sun


Salopettre: Pull & Bear // Vintage shoes and bag
Ring: H&M // Nails: Careline
 שכחתי כמה הכל הרבה יותר קשה בקיץ הזה שלנו. לקום בבוקר ולהיפרד מהמזגן בחדר כדי לצחצח שיניים, לצאת מהבית ולעמוד 15 שניות במעלית ולהזיע, לעמוד בפקקים כשהשמש של הבוקר קופחת על החלון של הנהג ומנמנמת אותי שוב, לחנות רחוק מהעבודה ולצעוד בלחות של תל אביב, רק כדי להגיע ולגלות שיש כבר לקוחות מרגיזים בחנות ב-9 וחצי.
זו אחת הסיבות שאני מנסה תמיד לברוח מפה בקיץ. הפעם זה לא הצליח לי, אולי בספטמבר. בינתיים אני מפנקת את עצמי בהפתעות עם ניחוח של חו"ל דרך ASOS או איביי.

סוף השבוע הזה עובר עליי בעצלתיים, בחום הזה אין לי כוח לצאת לשום מקום. עוד לא הייתי השנה בים ואני לא יודעת אם זה גם יקרה לפני ספטמבר. קשה לי עם זה שאני לא תמיד מרגישה שאני עומדת בסטנדרטים של הקיץ הישראלי: שיזוף רגליים חלקות ושיער שמסתדר הם לא הצד החזק שלי, שלא לדבר על סבלנות להמונים, לזיעה ולמדוזות.
את האוברול הזה אמא שלי ראתה על מישהי וחיפשה אותו בכל הארץ פחות או יותר עד שמצאה אותו בפול אנד בר. אני לא בטוחה כמה הוא מחמיא, אבל היה לי נורא נוח איתו אתמול בארוחת ערב. ועכשיו אני חוזרת לצפות באולימפיאדה - פריקית אתלטיקה קלה שכמותי - שבת שלום. 

  I have forgotten how much difficulte this Summer of owers is. It's hard to leave the cool room in the morning, stand in traffic when the sun hits my window, park far from the office and arrive all sweaty to the store and discover annoying customers at 9:30. This weekend was quiet as I couldn't drag myself away from the airconditioned salon. I wore my mom's salopette to dinner and It was so confortable, I loved it. I hope you all are having a great weekend, I'm off to watch the olympic games now, I love athletics! xx








 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A

10 תגובות:

  1. מאיה תעשי לי ילד

    השבמחק
  2. מחמיא מחמיא! איזה מלך שטילוב, אה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, אין כמו האולימפיאדה. זה הבייביסיטר הכי טוב לבחורים וההזדמנות שלי לרייר על שחיינים חלקלקים במסווה של התעניינות בסגנונות שחייה

      מחק
  3. Hi sweetie, I love your outfit, I think you look so cute
    I hope you'll like my blog (HiHi
    Kisses ♥

    (http://kitkatkorpan.over-blog.com)

    השבמחק
  4. הכלב חמוד!!

    השבמחק
  5. אין כמו הבגדים של אמא

    השבמחק
  6. I know what you mean, yesterday I couldn't leave my appartment, it was too hot :)
    But to be honest, after the cold and rainy weather I had in Paris, i don't feel I have the right to complain! :)

    Bisou
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...