יום שלישי, 24 ביולי 2012

Oldies but Goodies



בשבוע שעבר ביקרתי במוזיאון העיצוב בחולון באחד הערבים וסוף סוף זכיתי לראות את תערוכת הרטרוספקטיבה של יוז'י ימאמוטו. התערוכה חוגגת 40 שנים ליצירה של בית האופנה של ימאמוטו. מוצגים שם 80 אאוטפיטים הן של נשים והן של גברים, מפוזרים בין 4 חללים מרכזיים: הגלריה התחתונה מכילה 38 דגמים ומעוצבת כעיר סואנת, מדי כמה דקות מסתובבות הדמויות ומפתיעות אותי. בחלל המעבדה מוצג אוסף יפהפה של חליפות גבריות שחורות משנים שונות. חלקן מערביות לחלוטין ובחלקן אי אפשר שלא לשים לב להשפעות התרבות האסייתית, זה היה החלל החביב עליי. 20 חליפות גבריות שחורות אבל כל אחת היתה מיוחדת ויוצאת דופן לתקופתה. כל הדמויות עומדות מקובצות כשפניהן אל דמות נשית בשמלה לבנה (- פינה באוש). בגלריה העליונה המעוצבת בצורה אינטימית יותר, כשעץ נורות יפהפה עומד במרכז ומפזר תאורה רכה על שמלות הערב. כמו כן מוצג וידאו מרתק על פועלו היום יומי בסטודיו.
החלק שהכי ריגש אותי היה החדר בתוך התערוכה הראשונה בתחום האופנה בהיקף כזה, בארצנו הקטנטונת, התרגשתי והתמלאתי גאווה. מצד שני התערוכה יחסית מצומצמת (אבל בעצם כל המוזיאון הזה די מצומצם) ויחסית מהר סיימנו את הסיבוב והיינו מוכנים לשיטוט הקבוע בחנות המוזיאון.

I finaly got the time to stop by Yohji Yamamoto's rétrospective exhibition (so many big words!) at Holon design museum. The pieces were all well presented and everything was clean and nostalgic. I loved the lower gallery, that was designed as a crowded city, and the upper room filled with men's black suits. Here are a few photos, to conclude, for my first fashin exhibition in Israel I was thrilled but bottom line it was a bit small and ended quickly.

tailored yet yound and avantgarde
the upper gallery

A crowded city - the dolls spin every few minutes
ובנושא אחר, חברה טובה ואני מארגנות מכירת בגדי וינטג' מאוד מיוחדת. הפריטים במכירה הם בעצם פריטים שנבחרו בקפידה מהארון של סבתא של חברתי, אישה מפוצצת בסטייל שעבדה במשרה בכירה ולא יכלה להרשות לעצמה ללבוש חליפה יותר מפעמיים. מה שאני מנסה לומר הוא שהפריטים במכירה הם פריטים שמורים, שיקים וייחודיים מאוד. חלקם פריטים שטרם נילבשו וחלקם דוגמאות שמעצבים תפרו לה במיוחד והם ייחודיים לה (ONE OF). בקרוב מאוד יהיה תאריך ונספר קצת יותר על מה שצפוי, סמכו עליי, אני מתכננת לכן משהו מיוחד. הנה כמה טיזרים ראשונים. תהנו!

Lastly, I am happy to announce a special Vintage sale, the details will be given later but for now I have a few teasers. The sale is 100% taken from my friend's CHIC grandma, all is a great shape and rather unique. What do you think? that's it for now. have a great week everyone.








 Thanks for Leaving a comment / liking on
 facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+

4 תגובות:

  1. Now that I came back from paris, I also need to find time for the Yohji Yamamoto's rétrospective exhibition!!!

    The store for the shoes is just on the right when you're getting out at Métro Anvers, when facing the Sacré-Coeur, but sadly I don't remember its name...
    Hope it can help anyway :)
    Bisou

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
    תשובות
    1. Morganne cherie, thanks for the tip i'll send my mom over. bisous and the Yohji expo is super worth it :)

      מחק
  2. רשמתי לעצמי להגיע לתערוכה במהירות + המכירה נשמעת אדירה!
    אני זכיתי לגור אצל סבתי מספר חודשים ולמעשה זו הייתה תקופה בה קיבלתי מחמאות על הלבוש ללא הפסקה (כי הייתי קרובה לארון שלה.. ).

    אין ספק שפעם ידעו לעשות בגדים באיכות מעולה וההוכחה הטובה ביותר היא שהם נשארים שלמים עשרות שנים!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך זמן עד אוקטובר נדמה לי, אבל היא בהחלט משהו שעוד לא היה לנו פה.
      מצחיק גם אני גרתי אצל סבתא כמה שנים אבל הארון שלה ספציפית לא מעניין, היא לא שמרה כלום. לעומת זאת הסבתא השניה מפוצצת סטייל אבל לא משחררת..:/

      פרטים על המכירה בהמשך, תבטיחי שתבואי!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...