יום ראשון, 15 ביולי 2012

Cool places for the heatwave

החום הלא הגיוני שפקד אותנו השבוע פשוט התיש אותי. אין לי חשק להתלבש יפה (או בכלל), אין לי חשק להסתובב ברחובות או ללכת לים, או ללכת לסופר. חם לי. מתי כבר חורף?
אתמול היתה השבת הראשונה מאז אוקטובר הקודם שלא היה לי כלום כל הראש, לא סידורים, לא לימודים, לא משימות. מה שקרה הוא שהשתרעתי על הספה מ-11 ועד 19 וצפיתי בהנאה בעונה הרביעית של מד מן (חינם בהוט) ברצף כשהמזגן מכוון על 23 מעלות ואני מעולפת למחצה בפיג'מה.
אם להקשיב לתחזית המדכאת, גל החום הזה ישאר איתנו עד רביעי והפתרון היחידי שאני רואה הוא פשוט לבלות במקומות ממוזגים. הנה כמה המלצות לבילויי קיץ במקומות שדורשים קרדיגן. שיהיה שבוע מקסים.


For those of you lucky enough to read this from abroad I will tell that this week is exeptionally hot (about 35 c degrees) and there's nowhere to hide. I spent my saturday passed out on the sofa with the A/C working extra hard. I think the only solution is to spend the next few days in cool places such as a museum, the cinema or air conditioned shops.
Here are some recomendations:First -  The final project expo at HIT (where I go), the Industrial dept. is super cool and there are some realy good projects. i only snapped a few pictures at the opening night but I will get back soon for a full tour. Second- Penthouse furniture shop in Jaffa, my work place, which is full of new designed stuff all the time. Third- is a new jewelery shop in the flee market in Jaffa, with vintage beeded necklaces and extra big clip on earrings.Where do you spend your summer? Have a great week xx.

בחמישי האחרון נפתחה תערוכת הבוגרים אצלנו ב-HIT ואני די בטוחה שאבוא שוב בשקט לעיין בכל המחלקות, בערב הפתיחה יכולתי להתרשם בזריזות מהתוצרים של המחלקה התעשייתית. היו המון פרויקטים שראיתי מתפתחים לאיטם לאורך השנה והיה מרגש לראות מה יצא מהם. מלבד הפרויקטים בשלוש המחלקות, הוקמה חנות סטודנטים כמיטב המסורת ובה פריטים למכירה שנוצרו בקורסים קטנים במהלך השנה או בזמנם הפנוי של הסטודנטים. צירפתי תמונות של מיני קולקציה של חבר יקר שנמכרת שם. בין הפרויקטים היו שהתעסקו בטכניקות מסוימות, היו שביצעו מחקר על חומר מסוים והיו שכיוונו למקום הפרקטי יותר וייצרו מוצרים שהם כבר ממש מסחריים. הנה טעימה מעיצוב פנים ותעשייתי.

 developing new techniques and using old ones with innovative technology 
new uses for existing materials: ceramic, cement, sand and grass
a dear friend's designs - @Elimiz
למי מכם שלא יודע, כשאני לא סטודנטית לעיצוב אני חלק ממשפחת פנטהאוז-רהיטים. להיות בסביבה מעוצבת אמיתית גם מחוץ ללימודים היא פריבילגיה עצומה. ביום יום אני עוסקת במכירות ועיצוב בתים וגנים יפהפים, קנינות ומציאת מותגים חדשים ומרגשים וכן גם קצת שיווק (אחרי הכל בלוגרית וזה).
בשבועות אלו עובר הסניף המרכזי בתל אביב שינוי מרענן עם הגעתן של כמה מותגים צעירים שונים לחלוטין ממה שראינו עד כה בארץ. אתם יותר ממוזמנים לבוא להציץ על הפריטים החדשים שהגיעו, לדפדף בקטלוגים שווים ביותר ולשתות איתי קפה. (פנטהאוז תל אביב: רחוב שלבים 14)


Penthouse Furniture in Tel Aviv: new and fresh brands for indoor and outdoor
ולסיום אי אפשר בלי קצת אופנה. בשישי הקודם הושקה החנות החדשה של שלי דהרי, שניהלה את חרוז כזה במשך שנים והיום יש לה חנות משלה בפשפשים. החנות מעוצבת להפליא ואי אפשר שלא להתעלף על השילוב בין אימומי נעליים ישנים מעץ (שמשמשים סטנדים) ותכשיטי הפלסטיק המופלאים שלה, שעשויים מחרוזי וינטג' נדירים וחיבורים בציפוי זהב. למזלי, חברותיי המעודכנות שימשו לי כתבות שטח ותיעדו את הפתיחה. אני כבר שמתי עין על זוג עגילים אחד, ואתן? (שלי דהרי - רבי פנחס 14 יפו)


ly
Shelly Dahari's jewelery in the flee market Jaffa



 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+


9 תגובות:

  1. מאיה תעשי לי ילד!

    השבמחק
  2. הכל נשמע ממש כיף, אבל הכי כיף זה במזגן עם מד מן :)
    אם לא ראית עדיין GIRLS, זה לגמרי הדבר השני כיפי.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לגמרי ההתמכרות הבאה, ראיתי את הפיילוט ונדלקתי!

      מחק
  3. שבת רביצה היא שבת משובחת :)
    מלבד זאת נשמע שיש לך עבודה מגניבה ומעניינת
    זה בהחלט קשה להשיג

    שבוע מקסים

    השבמחק
  4. איזה כיף של סופ"ש! מאחלת לך עוד הרבה כאלה, מינוס החום.
    אני חייבת לציין שהשנה הדגמים בתערוכה מעניין מספיק שאולי גם אקפוץ עד חולון לראות אותם. הרמה עולה בכל שנה וזה מאוד משמח. אם את לומדת שם, למה שלא תעלי תמונות של העבודות שלך? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאחלת לכולנו בית כיפי שלא רוצים לצאת ממנו ולגבי העבודות, אולי בהמשך. בוא נסכם שעבודות משנה א' עדיין לא ממש ראויות לעלות לבלוג הרציני שלי...:) אבל תודה על הפרגון! נשיקות

      מחק
  5. שבת הקרובה עבורי באותה המתכונת (ממש עוד קצת ואני שם! ).

    תערוכות הבוגרים של בתי הספר לעיצוב זה כיף גדול,
    מדהים אותי כל פעם מחדש לגלות את כמות המוכשרים שיוצאים מהמכללות השונות..
    מאחלת להם השתלבות מהירה עד כמה שניתן בשוק.



    morikaa@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. לפעמים קצת מטריד לחשוב עם כמה מוכשרים אחרים נתמודד על תשומת הלב והתעסוקה, אבל יש עוד זמן ואני שמחה בשבילם.

      מאחלת לך שבת שקטה ומנוחה אמיתית. מי כמוני יודע כמה זה מגיע לנו! נשיקות !

      מחק
  6. כל כך אוהבת תערוכות בוגרים :) אגב, הכורסא עם דגם הכוורת גרמה לי לפרפורים קלים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...