יום רביעי, 1 בפברואר 2012

Grandma's purple cap


כבר שבועות שאני חולפת על פניה בארון, מבטיחה לה שיום יבוא ואתהדר בה, בכל יום היא מביטה בי בחזרה באכזבה, היא יודעת שימי הגשם ספורים כאן. היום הזה הגיע, לכבוד הסערה שהחלה אתמול וממשיכה היום בכל הכח החלטתי להוציא אל האור את "הקיט המושלם ליום גשום" שלי, הלוא הוא השילוב הבלתי מתפשר של שכמיית צמר סגולה מארונה של סבתא מינה ומגפוני הגומי המנצנצות של ויויאן ווסטווד למליסה, מהחורף שעבר. לא סתם אומרים תמונה שווה אלף מילים. התמונות לפניכם. יום סגריר נפלא לכולנו!

For weeks I walk past it in my closet, promisingthat one day  I will wear it proudly,every day it looks back at me with disappointment knowing how few days of rain we get here. This day came, the storm that began yesterday and continues today made me realize it is now or never. So I present you my "perfect kit for a rainy day, the uncompromising combination of   of Grandma's woolen purple  cape and Vivienne Westwood for Melissa  sparkling rubber booties from last winter.The dont say for nothing a picture is worth a thousand words. Here are the pictures. Have a wonderful Rainy day !







Even the flowers I bought for mom's B-day match my outfit :)
I'm wearing a purple top - Uniqlo
Skirt - Comptoir des Cottoniers
Scarf and ring - H&M // Tights - topshop
Boots - Vivienne Westwood anglomania x Melissa



Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

 A+


7 תגובות:

  1. את מקסימה ביותר...

    השבמחק
  2. השכמייה על סף המושלמות. איזה כיף להתכרבל בתוך בפרטי חורף גדולים בימים סגריריים! היה שווה לחכות :)

    השבמחק
  3. לצלם באייפון??? really??

    השבמחק
  4. אני אוהבת את התמונות האלה. אוהבת שהכל אינסנט וקל,
    ומאוד אוהבת את השכמיה וכל הצבעים.

    השבמחק
  5. טל- בהחלט היה שווה לחכות ועוד היה שווה לגלות שהמותג האירי שייצר את השכמייה עוד קיים (כבר 50 שנה) וכל שכמייה שלהם עולה כ-300 אירו , וינטג' אמיתי!

    ספי - אני שמחה שאישרת לי את עניין הצילומים באייפון אני עוד מרגישה לא לגמרי בנוח אבל כשיש אאוטפיטים מבריקים לא מתוכננים זו הדרך היחידה לתעד, אי אפשר באמת לייצר פוטושוטים בדיעבד.

    השבמחק
  6. בכלל בתכסיס שלי בלוג זה משהו שמתועד באופן טבעי ולא צילומים יעודיים ומתוכננים של אאוטפיטים. אני גם עושה את זה. זה חלק מהחיים שלנו עכשיו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...