יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

Oh no


הימים עוברים ואין לי רגע דל ובעיקר אין לי שעות אור לצלם בהן פוסטים. אני עושה הערב נסיון, בו צילמתי תמונות ספונטניות לחלוטין בהיפסטמטיק. מה שקורה הוא שלפעמים יש לי הברקות של אאוטפיטים במהלך השבוע ואין לי איך ומתי לתעד, אז אשמח לשמוע מה דעתכם כי "דעתכם חשובה לנו".
לפני יומיים ברגע של משבר הסתפרתי, שוב מילת המפתח היא ספונטניות. אני קצת מתחרטת וקצת מרוצה, כמו תמיד אחרי ביקור אצל הספר. גם מסביב הדעות חלוקות, בתור פשרה אני מציעה להתאזר בסבלנות, מספרים ששיער גדל, אז יהיה בסדר עוד ממש מעט. (זה נכון אגב לכל הנושאים שמטרידים אתכם...)

בינתיים, חנוכה כבר מאחורינו ומריחים את סוף הסמסטר. זה אמנם ריח חמוץ של זיעה ביום קיץ, אבל לפחות ככה יודעים שזה מתקרב. מצד שני, סוף השבוע כבר ממש פה אז היי - בוא נתעודד. ובנימה הפכפכה זו, סוף שבוע נהדר לכולם. מבטיחה פוסט אמיתי בשישי או שבת.


The days go by and I hardly find time for photo shoots since the sun is always in a hurry. So as you can see I took some spontaneous picture via from my Hipstamatic and I hope it's ok. Let me know if you like the concept.

I had a low point two days ago and I cut my hair, again, spontaneously. I'm not entirely happy with this change by they say hair grows back and I'm patient so..:)
The semester is almost over, you can almost smell it and the weekend is around the corner, so I wish you a great weekend! Hope you got all kind of great gifts for the holidays and I promise an actual post on Friday or Saturday. xx







vintage knitted sweater from Paris
Skirt: Comptoir de cottoniers also seen here
Sisi tights
Velvet flats: Mellow Yellow
(my favorite green nail polish: Pupa Milano)
Thanks for Leaving a comment       /     liking on facebook           /        following via Bloglovin

A+

8 תגובות:

  1. גררר בא לי קארה! מהמם לך!

    השבמחק
  2. אין ספק שזה יפה ביותר!
    תתחדשי, איזה כיף זה להסתפר ולהתחדש.
    עינבל

    השבמחק
  3. דווקא מאוד יפה לך!
    שיהיה סופ"ש נעים וחמים!

    השבמחק
  4. תתחדשי!

    ואגב, שאלה:
    מאיפה הגרביונים שלבשת בפוסט הזה?

    http://highly-unlikely.blogspot.com/2011/12/mid-term-crisis.html#comment-form

    אני מחפשת גרביונים בצבע כזה בדיוק

    השבמחק
  5. אהבתי את התספורת, אולי כי הייתה לי כזו פעם גם, היום השיער כבר לא אורך.
    מתאים לי סופ"ש רגוע.

    השבמחק
  6. לאנונימית החביבה - הגרביונים החרדליים מ-H&M אבל נקנו בחו"ל בקיץ. אם את מחפשת צבעים מגניבים ואיכות טובה יש אצל ZAHARA בפלורנטין גם עם הדפסים מדהימים ביותר..כמו בפוסט הזה: http://highly-unlikely.blogspot.com/2011/11/readjusting-or-new-perfume-and-jacket.html בהצלחה במצוד! :)

    ניבה, עינבל ואפרת - תודה על הפרגון וסופ"ש נעים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...