יום שבת, 31 בדצמבר 2011

Goodbye and good riddance

זהו היום האחרון של שנת 2011 ואני אומרת ברוך שפטרנו. עברה עלינו שנה קשה, יותר קשה מהקודמת? אולי. ואולי לא בהכרח. עברנו תהפוכות, משברים, התרסקויות, אכזבות וכישלונות בכל התחומים, אז אני מציעה ש-2011 תפנה את הכיסא ותיתן צ'אנס ל-2012 להוכיח את עצמה. המלך מת, יחי השנתון החדש.
תמיד יש את הקטע של ההחלטות לשנה החדשה, דברים שאנחנו מתכננים לעשות או להפסיק לעשות כבר כמה שנים וכל שנה שמים ברשימה ומקווים שהפעם יהיה לנו כוח רצון, כסף, זמן או אומץ לעשות.
אני לא אתייפייף כי גם אני מנהלת רשימה כזו בראש כל שנה, אבל מנקה את מצפוני שאין זה משום היותי קרבן אומלל של תרבות סרטי/סדרות הקיטש האמריקאיות (גם זה אבל לא רק) , אלא משום היותי מסודרת ובעלת שאיפות.


אז מה באמת אני מאחלת/דורשת מעצמי לשנת 2012? הרי לכם פילוח לפי תחומים בלי קשר לסדר החשיבות.
1. מאנית חתימות הדרכון: כמו כל שנה בשנים האחרונות ואני מקווה לא לשבות את המסורת, לטוס ליעד חדש על הכדור שטרם ביקרתי בו. 
2. מאנית השפות: כמו בקיץ הקודם, אני מתכננת לצחצח את הגרמנית שלי ולשפר אותה ע"י מגורים וקורס בברלין.
3. פרפקציוניזם אקדמי: לסיים את השנה בהצלחה. בעיקר להוכיח לעצמי שאני יכולה להתמודד עם מטלות הזויות כמו הנוכחיות ועם הסנדא לא פחות מכל בחור חסון אחר. (אני עדיין מחפשת את אותם בחורים חסונים אגב)
4. קלישאות של ברכות יומולדת: אולי זה רק אני אבל כשאני מרגישה ממש ברת מזל (טפו טפו טפו) אני מאחלת לי ולמשפחתי בריאות ואושר. אז בריאות ואושר למשפחתי.
5. משבר אמצע ה-50:  השנה אהיה בת 25, אולי לחלקכם זה נראה מטופש ועדיין מאוד צעיר, אותי זה מלחייייייייץ. מקווה לעבור בשלום את הרף הזה שמסמל עבורי נקודה שבה אני מצפה מעצמי (ואני לא היחידה) שיהיה לי כבר מושג על חיי.
6. בלוגי הקט: סמוך ליום הולדתי יחגוג שנה (!) להיווסדותו. מבטיחה להמשיך לעדכן, לשעשע, להפתיע ולשתף אתכם ברגעים החשובים בחיי, וכמובן מקווה שתמשיכו לעקוב ולקרוא בתמורה.


אז מה אתם מתכננים לשנת 2012? אני מקווה שזו תהיה שנה מלאה הפתעות, הצלחות, חידושים וחוויות. להת' ב-2012!

This is the last day of 2011 and I say good riddance. It has been a difficult year, more difficult than the last? Maybe. And perhaps not necessarily. We had changes, crises, crashes, disappointments and failures in all areas, then I suggest that 2011 step down and give a chance for 2012 to prove itself. The king is dead, long live the new yearbook.There's always this thing about New Year's resolutions, things that we plan to do or decide to stop doing for several years and every year put on the list and hope that this time we will have will power, money, time or courage to do.

So what I wish / demand of myself for 2012? Here's my list:


1. Passport Signatures mania : As every year in recent years and I hope to fly to a new destination I had not yet visited.
2. languages mania : like the previous summer, I plan to polish my German and improve it by living and taking another course in Berlin.
3. Academic perfectionism: finish the year successfully. Mainly to prove to myself that I can deal with weird and difficult tasks.
4. Birthday greetings's cliches: Maybe it's just me but when I feel really lucky  I wish me and my family health and happiness. So health and happiness for my family.
5. Crisis of the half-50: I'm 25 years old this year, maybe for some of you, it looks stupid and still very young, I'm freakinggg ouuttt. Hope I get through this.
6. My baby blog: celebrate its birthday next year (!) I Promise to continue to update, to amuse, surprise and share important moments in my life, and of course hope you will continue to monitor and read in return.
So what do you plan for 2012? I hope this will be a year full of surprises, successes, innovations and experiences. See ya in 2012!



Mom's star shaped butter cookies for a sweet and glamorous year

A+

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...