יום שישי, 18 בנובמבר 2011

Rainy days and Mondays


שבוע עמוס עבר על כוחותינו. אני מתנסה בשיטות שונות על מנת לנהל את זמני כראוי ומזגזגת בין לימודים (95% מהזמן) עם נגיעות של חברים/ות, משפחה, יוגה וכמובן הבלוג היקר שלי שדורש גם הוא תשומת לב כלשהי. אני גאה לומר שהשבוע מצאתי את המרכיב הסודי - הסדנה! אתמול נשארתי אחרי הלימודים עד כמעט כיבוי אורות וסיימתי את כל משימותיי ליום ראשון במטרה להשאיר לי זמן לנשימה, אכילה שינה ושאר זוטות לסופ"ש.

סערת ברקים וגשם סוחף הם הנושא של סוף השבוע הנוכחי, זמן מצוין להתכרבל מול מרתון סדרות לבחירתכם, הכנת שוקו עם מרשמלו או ללכת לסרט טוב בקולנוע. שיהיה סופ"ש חמים ונעים לכולנו. שבת שלום!

I had another busy busy week. I'm still trying to figure out how to organize my time and juggle between studying (95% of the time) and a bit of other stuff like friends, family, yoga and my dear Blog. 
This time I think I found the secret ingredient : the workshop! Yesterday I stayed almost until closing and finished all my works for next week, which leaves me the weekend freeeee...



The stormy weather and the non-stop rain we're having this weekend is perfect for just snuggling in front of our favorite TV show, drinking hot chocolat with marshmallows and going to the Cinema. Have a cosy and warm weekend everybody!








My boots are all wet, I love it
I'm wearing an H&M (old) wool dress
Topshop tights
Promod faux leather jacket
A vintage blouse and jewelery

A+

5 תגובות:

  1. דבר ראשון- אני אוהבת את שם הבלוג.
    דבר שני- אומנם זו לא מטרת הבלוג, אבל השיער שלך נראה מהמם. אפשר לשאול איך ובמה את מעצבת אותו?
    המתולתלת :)

    השבמחק
  2. לאנונימית המתולתלת - תגובה כזו עוד לא היתה לי! קודם כל תודה על הפרגון, שנית אני חושבת שהטריק הוא התספורת המדורגת בשילוב עם הקרם:בקבוקון אדום שנקרא Q11 (אצל הספר)עושה קסמים גם בחורף!

    השבמחק
  3. מצחיק, עוד לפני שפתחתי את התגובות, רציתי לכתוב לך שהשיער שלך מדהים. אני רואה שהקדימו אותי :) זה לא עניין של מה בכך, כשמדובר בתלתלים, כנראה...
    ד"א, פריז הייתה מהממת, וזאת לשון המעטה.

    השבמחק
  4. Love your blazer.. you look amazing :)

    follow me :)
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    xox,
    Isa

    השבמחק
  5. ענבל -אני שמחה לשמוע, מחכה לראות תמונות..:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...