יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

Wood land


עברו כבר שלושה חודשים מאז סיום הלימודים וקשה לומר שהצלחתי להסתגל למעמדי החדש כסתם אדם מבוגר. אבל זה כבר לפוסט אחר. כשעבדתי על פרויקט הגמר היו לי הרבה מחשבות לגבי העתיד, האם הנעליים ההזויות שאני מעצבת עלולות להתפתח למוצר אמיתי? האם יישארו בגדר קוריוז שהיה לי חשוב לעשות? ומי בכלל יסכים לצעוד בנעליים מעץ? החלטתי שכך או כך זה בסדר, העיקר שיהיה לי כיף ומלמד.
העבודה עם עץ היתה מפתיעה ומאתגרת. זהו חומר טבעי שם הרבה אופי, דבר המשפיע על שיטות העבודה וכמובן על התוצאה. היום, יש לי פרספקטיבה רחבה יותר על החומר ועל טכנולוגיות עבודה בעץ. אני מתרגשת, כשאני מגלה מעצבים ששולטים במלאכת היד ומאושרת ממש, כשאני יכולה גם לספר על זה.

רוית הילמן, בת 28, בוגרת המכון הטכנולוגי גם היא (שנה מעליי). אחרי סיום הלימודים, החליטה שהיא ממשיכה לפתח את פרויקט הגמר (הנפלא) שלה והקימה את המותג "Hilly". היום, אני שמחה לחשוף בפניכם את הקולקציה הראשונה שלה שנקראת "הנגר" והיא, הפלא ופלא, בהשראת עבודת הנגרות. הפריטים בסדרה משלבים טכניקות מעולם הצורפות עם עבודת עץ מרהיבה ומורכבים הן מעבודת מכונה והן מעבודת יד קפדנית. התוצאה מרתקת בעיקר בזכות החיבורים היוצאים דופן: רוך מול קושי, גס מול עדין, נשי אל מול גברי, קלאסי מול מודרני.

אני יכולה להמשיך ולהרעיף מחמאות וללהג על עיצוב, אבל במקרה הזה נראה לי שהכי טוב לתת לתמונות לעשות את העבודה.

צילומים : עמיחי הילמן








הסטודיו של רוית ממוקם בקיבוץ החותרים, ליד חיפה ושם היא יוצרת יום יום תכשיטים יפהפיים. טווח המחירים של הקולקצייה: 200-350 ש"ח. את התכשיטים שלה ניתן ב"אגטה" בוטיק אופנה, רחוב מוריה 35 חיפה | או כמובן אונליין:



***

2 תגובות:

  1. הדברים שלה ממש, ממש יפים.
    סופ"ש נעים, מותק.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לחלוטין!
      שיהיה סופ"ש שקט ונעים..

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...