יום שישי, 25 בספטמבר 2015

Body and Soul



השנה החדשה כבר פה, גם כיפור מאחורינו, כבר שבועיים שיש סוף שבוע באמצע השבוע, אבל עוד לא ממש הצלחתי לשבת ולחשוב על השנה שצפויה לי. הימים שלי עמוסים בעבודה, בסידורים, באנשים ובדפדוף באינסטגראם.
על רגל אחת הצלחתי לחשוב על שני חלומות בגודל בינוני ועם קצת השקעה, על עוד שישה, קטנים וגשמיים. נתחיל בנפש.

האחד, לעבור לדירה יותר מוארת עם מרפסת ועציצים. אם אפשר, חדר שינה שבו המיטה נמצאת במרכז ויש רווח בשני הצדדים (הו כן!). זהו חלום שמצריך שתי שידות צד וכמובן פריטים יפים ולא הכרחיים שמונחים עליהן באגביות.

השני, לקחת חופש לשלושה שבועות ולעשות טיול בספרד ופורטוגל, כולל "קאמינו דה סנטיאגו" האגדי. לאכול פירות ים בפורטו, לשוטט באלהמברה ולראות את מרוקו מעבר למיצרי גיברלטר. החלום הזה מצריך עדשה חדשה למצלמה, כזו שתצליח לתפוס את הנופים המופלאים תוך כדי נסיעה.

עכשיו הגוף: חלומות זמינים וברי השגה (אולי לא כולם ביחד). אחרי שכולם נסעו וחזרו מהחופשה השנתית כבר באוגוסט, אנחנו נטוס לשבוע בפריז בתחילת אוקטובר מתוך רצון עז להרגיש סתיו אמיתי. המפה של גוגל כבר מנוקדת בכמה עשרות כוכבים שמסמנים מקומות נחשקים. בין המוזיאונים והחנויות הרגילות, נוספו בתי קפה ומאפיות שיספיקו לכמה חודשים טובים. מבטיחה לחזור עם דירוג הטופ טן.

אם לומר את האמת, לא כל כך הקשבתי לאחרונה לתחזיות האופנה (וגם לא לתחזיות מזג האוויר), אז את הסתיו שלי אני מדמיינת בערך כך: הרבה שחור, הרבה צמר אפור ומעט נחושת (או זהב אדום למהדרין), אוכל טוב ומנחם מהספר של הדיי, זמן פנוי לקריאה ובטלה, שתי שידות לצד המיטה וקקטוסים על אדן החלון. 



1. טוטאל לוק // Zara
2. ספל על אוכל // להשיג בחנויות ספרים קטנות ומשובחות.
3. שעון דיגיטלי// Casio
4. The Kinfolk Home // עדיין לא הגיע לאמזון, המשיכו לעקוב
5. Anniel // מכאן
6. החדש של Jo Malone // מימוזה והל. חייבת לנסות

***

תגובה 1:

  1. הכל מקסים.
    לגבי הספר של קינפולק - אני תמיד מזמינה את המגזינים מהאתר הזה. הכי זול ונוח. ויש פי אורדר גם על הספר. תמיד הגיע בדואר בלי בעיות. ממליצה.
    http://www.bookdepository.com/Kinfolk-Home-Nathan-Williams/9781579656652

    נשיקות וחופש נעים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...