יום שבת, 6 בספטמבר 2014

The one I want



Top - H&M // Skirt - F21 // necklace - Guy Gil // Sandals made by me // Sahdes - Persol // Bag - vintage Gucci



במשך שבועות אנחנו מנסים להתאים את לוחות הזמנים שלנו כדי לנסוע לצפון. מיותר לציין שזה לא ממש מצליח, נראה אתכם מסנכרנים משמרות וחופשים של ארבע משרות. בכל שבת, במיוחד עכשיו כשאנחנו שוב סבא וסבתא של ג'ובאני הכלבלב, אנחנו שוברים את הראש איך להעביר את הזמן. בכל זאת, בשיא החום, מה כבר אפשר לעשות בעיר הזאת? בשבת הקודמת לשנו, התפחנו ובסוף זללנו פיצות ביתיות מפנקות וצפינו בסרט המקסים "התחלה חדשה" בקולנוע (כי יש שם מזגן).
היום, ניצלנו אחה"צ פנוי ולקחנו את הדוג והמצלמה לסיבוב בגינה. לא קשה לזהות כמה אהבה יש לי אל המתוק הזה וכהוכחה הוא זוכה לככב בפוסטים אפילו יותר מבן זוגי ההולך על שתיים. יש לנו עוד שבוע שלם איתו ואין מאושרים מאיתנו. זו גם הזדמנות נהדרת להשוויץ בעגילים החדשים של אלי מזרחי המוכשר ובעצם גם בתספורת הכבר לא כ"כ חדשה שלי. שיהיה שבוע נהדר לכולם. בחמישי אני בפריז אז מה אכפת לי.










***

תגובה 1:

  1. אני מתה על שיער קצר מתולתל!
    התספורת ממש הולמת לך :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...