יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

The Golden Hour

אחרי סוף שבוע בליון (צרפת) עם 5 מעלות וגשם כל דבר היה מספק אותי, אבל 24 מעלות ושמש זה בהחלט מתכון מנצח לאחר צהריים של כיף. ניערתי את חברותיי משיעורי הבית ודחפתי אותן אל מחוץ לדלת כדי לצלם קצת את השכונה האהובה עליי בשעת ערביים. ה-Raval גובלת בראמבלה השנואה אבל מלאה קסם ואפשר לבלות שעות בין הסמטאות. זה בדיוק מה שעשינו. בחיפושיי אחרי משמעות המילה שביר, שהיא המושג החודשי שלי באנטייטלד נתקלנו ברגעים קסומים של עיר לעת ערב. גם אחרי תריסר ביקורים אנחנו עדיין ממשיכות לגלות הפתעות כמו חנויות לספרי עיצוב ואמנות מחתרתיות, בוטיקים של עיצוב אופנה מקומית ויד שניה, טמבוריה לצבעים בלבד, חנות אופטיקה מטורפת לחלוטין והרבה מאוד סופרמרקטים הודים.

למי שלא קורא בין השורות, אני לא באמת מצליחה לשבת על התחת וללמוד כשחיי מתנהלים בעיר המטורפת הזו. למזלי ביה"ס שלי יודע זאת היטב ומתחשב: עבודות בית הם דבר נדיר, הדגש הוא על "טרנקילו" ולחשוב ופחות על לקרוע את התחת ולהישאר ער בלילות. ואם להישאר ער בלילות עסקינן, אז רק בעבור מסיבת פלמנקו או ערב שכולו צ'ופיטוס (נו דיברנו על זה - צ'ייסרים) השעון מראה שכבר חמישי, כמעט סופ"ש שמח.

After a weekend of 5 degrees and rain in Lyon, 24 degrees in Barcelona was a perfect weather for a walk around the most infamous area in the city. School is realy layed back and easy going and I can't seem to sit down and work. After so many sleepless night in the past 2 years, my sleepless nights are related to parties and drinks with friends, and I kind of like it. xx








Pink masking tape? yes please


Wearing a vintage dress (7 EUR) and shoes
H&M old necklace and socks. and my darling paper bag
***

3 תגובות:

  1. היי עוד שבוע בדיוק ..איזה שמלה הורסת נשיקות אימושששששש

    השבמחק
  2. חחח...גם אני לא הייתי מצליחה ללמוד שם...
    תמונות מקסימות! וממש בא לי להצטרף לערב צ'ופיטו ופלמנקו ;)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...