יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

Under the weather


הביקור הראשון הסתיים בהצלחה. המשפחה הגיעה לסוף שבוע ארוך שאמנם עשה לי בלאגן בשגרה העלובה שלי אבל מילא לי את הלב, את הבטן ואת המזווה. כל כך מוזר להתרגל שוב למהר הביתה כי יש מישהו שמחכה. אתמול בבוקר נפרדתי מאחי היקר כשהוא חוזר לפריז ואני צריכה ללקק את הפצעים ולהתרגל שוב לשגרה של לימודים ורכבות פרברים ארוכות. כאילו זה לא מספיק, אחרי שהשמיים חייכו במשך כל השבוע שעבר, פתאום קריר ואפור. לא היתה לי ברירה אלא להכין מרק ולהתחיל לתכנן את הנסיעות והביקורים הבאים.

יומיים מאוחר יותר - המרק לא עזר ומזג האוויר צנח בלי להודיע ופתאום כבר ממש חורף. מפה לשם מצאתי את עצמי מבלה את היום הפנוי שלי בין ערימות טישו וקנקני תה. כשהחשיך החלטתי לגרור את עצמי לסלון כדי לשתות תה עם אנטוניו בזמן שהוא מנגן ולכתוב לכם קצת כי מזמן לא הייתי פה. 

מחר אין לימודים כי סוף השבוע הוא חג (ליל כל הקדושים וכל הסיפור הזה). זכיתי לביקור ספונטני של חברה אהובה כך שזה מתכון לסוף שבוע נפלא. אני מקווה להרגיש קצת יותר טוב בהמשך ולספר לכם על פגישה מרגשת במיוחד שקרתה השבוע. עד אז, זה הזמן לשוקו חם, כרבולית, חתול, בן זוג, גרבי ברך ומרתון קומיוניטי. 

I've been away for over a week since my family was here on a quick visit. I got to spend 2 extra days with just my brother and boy it was great. Today I'm feeling a little bit under the weather as the tempratures slipped during the past few days. I hope to get better soon as it is a holiday weekend and I am waiting to a special friend to visit. Snuggle hard with your cat, boyfriend, blanket or hot cocoa, until next time. xx



Cotelac amazing new collection // Pinterest love // Amelie Mancini spoon arrows // Dreamy Dr Martens // Dying to do this crochet carpet and pouf sometime // Knobbly handmade earring // some more Pintrest love :) 

***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...