יום שבת, 10 באוגוסט 2013

Lately I'm loving #12


הספירה לאחור החלה. בעוד חודש בדיוק אני טסה מפה, לברצלונה. החלטתי שלמרות שאני זקוקה לעבודה וכסף וצריכה לנצל את הזמן לחסוך מעט, אנסה לנצל את החודש האחרון לבילוי על חברים ומשפחה לפני שהגעגועים יכריעו. בתכנית האמנותית הופעות, תערוכות, ים וטלוויזיה עם מזגן. הנה כמה דברים טובים ששימחו אותי לאחרונה וכמה שאני מתכננת לקחת מהם חלק, לפני שספטמבר מגיע. החודש החלטתי להשקיע ולחלק לפי נושאים: מוזיקה, אמנות וכמובן שופינג.

The countdown has begun. Only one month until my departure to Barcelona. I intend to use this last month to work but also to visit some exhibitions, friends, the beach and be a TV potato.
Here are some things to do that I recomand and some things that I loved. Enjoy.  

מוזיקה

1. הדבר הכי יפה שראיתי השבוע הוא הקליפ החדש של Mia Maestro ולכן הוא הדבר הראשון שנדבר עליו. נא להקליק.


2. בחזרה לניס. שמחתי לגלות כתבה מפרגנת באורך 4 עמודים על ה-Vaniry Fair החדש על לא אחר מאשר אליל הצרפתיות החדש - אסף אבידן שלנו. שמענו אותו כמעט בכל חנות שנכנסנו אליה והתרגשתי לגלות שכשהופיע שם, שבוע לפני כן, היתה הצלחה גדולה.

Asaf Avidan got a huge spread on the latest Vanity fair in France. Hurra
אמנות

3. לא יכולה לחכות כבר ללכת לתערוכה של רון גלעד במוזיאון תל אביב, אחרי כל השבחים וההמלצות שקיבלתי עליה (!)
מקווה שבפוסט הבא אוכל להשוויץ שהלכתי וכמה נהניתי. עוד פרטים בלינק הזה.

Ron Gilad - RG2
4. הביאנלה לקרמיקה שמחכה לי עוד מלפני שטסתי. הביאנלה מתקיימת במוזיאון ארץ ישראל (רח' חיים לבנון ת"א)
והנה טיזר שעשה לי חשק, עבודתה של יעל וונס ירזין, סאקרית של בואי כבר אמרנו?

Via
שופינג

5. קולקציית אססי שלי הורחבה לאחרונה. שילוב של קלאסי וטרנדי. בשדה התעופה קניתי את הקיט המושלם עם הבסט סלרס: fifth avenue האדום האולטימטיבי // Madeoiselle ורוד בייבי עדין // Chinchilly אפור סתווי על זמני. אליהן הצטרף Cocktail bling אפור כחלחל ששמתי עליו עין במניקור האחרון שעשיתי.
ומהקולקצייה הקיצית חדשה (שטרם נבדקה - באדיבות היח"צ) Rock the boat תכלת עם שימר עדין (שקצת דומה ל bikini so teeny משנה שעברה במבט ראשון). וכמובן, Naughty Nautical הידוע לשמצה, טורקיז לוהט ומבריק. 

My expanding Essie Collection on the New The Kooples winter Catalog
6. חנות פופ אפ חדשה שתיפתח מחר (ראשון) בדיזינגוף סנטר ולשבוע בלבד עם אופנה, אמנות ועיצוב שנבחר בקפידה ממיטב המעצבים בינהם ג'ול, ביאנטיקה ונטלי מלילה מי יקירותיי. תוכלו למצוא את רשימת המעצבים המלאה בדף האירוע. אה כן וגם אני אהיה שם בראשון ושני בבוקר ואשמח לראותכן !

A new Pop Up shop opening tomorrow and for one week in Tel Aviv
ועכשיו, לדבר שהכי מתחשק לי לעשות - להדליק את המיזוג, להיזרק מול הVOD ולצפות בשלושת הפרקים האחרונים של כתום זה השחור החדש. אל תפריעו לי. להת'.

2 תגובות:

  1. צבעי לק מושלמים, משדרים אלגנטיות לא מתאמצת :) הייתי מוסיפה גם כחול כהה/כחול ג'ינס, אבל זה כבר על גבול המאמץ. (כן כן, אני מודעת לעובדה שהגבתי על החלק השטחי ביותר בפוסט)

    השבמחק
    תשובות
    1. מרג'ורי יקירה, אני מודה שהפתעת אותי על שהגבת על הלקים מכל התרבות שהרעפתי עליך. אבל אני שמחה להודיע לך שהם בהחלט חלק נעים ביומיום שלי והם מוצלחים עד מאוד.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...