יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

Mid Term Crisis #3


השבוע השישי הסתיים וזה אומר שאפשר להכריז על בואו של משבר אמצע הסמסטר. אני חושבת שהתחלה של דלקת גרון ודכדוך שלאחר פאריס האיצו את הגעתו ועכשיו הוא פה בשיא תפארת. אז מה היה לנו השבוע? שבתי מהגולה עם מזוודה ששקלה בדיוק כמו שיצאתי וזה מעולם לא קרה. את רוב הדברים שרשמתי הצלחתי לעשות והייתי אפילו מרוצה.

I'm feeling the mid-term crisis sneek up on me again. It's been a great weekend in Paris and here's what I had the time to do. I hope I will have the mood and the time to shoot tomorrow as I have a huge pile of stuff yo show you.That's it for now, have a great weekend xx.

Higuma and then Les arts decoratifs + new shoes

הגעתי ביום חמישי לעיר אחוזת טירוף, כאילו שכחתי שהייתי פה לפני חודשיים. התחנה הראשונה היתה תערוכה של האחים קמפנה שהיתה חמודה אבל ממש קטנה ומזל שהיתה חינם. אחרי זה ישבתי לבד ביפנית שלי ואכלתי בהנאה מרק ראמן ענק עם נודלס ובמבוק ונבטים ושבעה כיסוני גיוזה שהוכנו במיוחד בשבילי כי השעה היתה 17:00 והמסעדה ריקה.
חלונות הראווה היו מקסימים, אמנם פחות מרשימים מהשנים הקודמות (מיתון?) אבל זה החזיר אותי לילדות וזה הספיק לי. גלרי לאפייט היה בחסות ידידנו לואי ויטון וכלל חיות ספארי עם תיקים. אצל Printemps, המתחרה בהמשך השדרה והמועדף עליי מבין שני בתי הכלבו, דיור העמיד עשרות בובות במראה צרפתי ומריר באוירה חגיגית-פריזאית של פעם: החלקה על קרח, כדורים פורחים, ספסלים וצמר גפן מתוק.

Galleries Lafayette Vs. Printemps

הבונוסים היו כמובן ערבים נעימים במחיצתו של אחי האהוב, המוכשר והפריזאי. הוא לקח אותי לחנות הקסומה שבה הוא קונה את הציוד ללימודים ולמסעדה תאילנדית מצוינת ואני לימדתי אותו לצקת בטון בדירה הפריזאית המושלמת שלו. ישבנו בבית קפה, תחת פטריות החימום, שעה ארוכה ונתנו ביקורת אחד לשני על הסקיצות והרעיונות לפרויקטים. לסיום, החלפנו המלצות על ספרי עיצוב ואמנות ב- "Artazart" ואכלנו עם אבא בסינית הכי טובה בעיר (לא מגלה איזו כדי שתישאר כזו).

I didn't buy those "mellow yellow" eventualy. I kind of regret it now. damn
אני ממש מקווה שיהיה לי כח לצלם בסופ"ש, יש לי כל כך הרבה דברים חדשים שאני רוצה להראות לכם אבל אין לי חשק כבר כמה זמן לפוסטים מצולמים. בינתיים אשאיר אתכם עם טעם של עוד. סוף שבוע נעים!




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A


5 תגובות:

  1. הייתכן שחזרת בידיים ריקות ???
    למדי אותי איך עושים את זה חחח
    ממרום שנותיי אני יכולה לומר לך שעוד תתגעגעי לתקופת הלימודים. בטח כבר שמעת את זה ואת בטח לא מאמינה לזה אבל זה נכון. מניסיון :-)
    בהצלחה בהמשך יקירתי!

    השבמחק
  2. אין לי ספק שפריז הייתה ההחלטה הנכונה. הלימודים תמיד מסתדרים בסוף, וחופשה קצרצרה טוענת בכל כך הרבה כוחות...
    אני מקווה שהספקת את כל מה שתכננת לעשות!
    נשיקות.

    השבמחק
  3. ורד יקירתי, ככה את מכירה אותי? הרבה זמן לא היה אבל שעה וחצי עד סגירת החנויות בשישי ושבת הספיקו לי ל:בושם, נעליים, שעון, תחתונים צרפתים, ז'ורנלים, מתנות וגבינות. זו בהחלט ירידה משמעותית ומדאיגה אך העובדה שאך חזרתי לפני חודשיים עם משקל עודף של 14 קילו גרמה לי להיות נינוחה יותר אל מול חלונות הראווה. ולגבי הלימודים - זה תענוג צרוף אני סתם קוטרית מטבעי..:)

    השבמחק
  4. איזה כיף לך שאת בפריז! האם קנית את הנעליים המנצנצות הצבעוניות שהעלת את התמונה שלהן?
    זאת העיר הכי יפה בעולם ובטח בתקופה הזאת היא בכלל משגעת. תעשי חיים!

    השבמחק
  5. נגה - כל כך צדקת, הספקתי כמעט הכל אבל מה זה משנה "תמיד תהיה לנו פריז"

    שרונה: לצערי הן היו יקרות מדי! בהחלט היו מדהימות, אולי בסוף העונה, למרות שכל העיר מנצנצת בתקופה הזו אז קיבלתי את מנת הגליטר שהייתי צריכה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...