יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

Be Right Back


Nail patch - Incoco
 במפתיע, בספונטניות ובחדווה נעלמתי לי לפריז לוויקאנד. בהמשך להמלצות הוועדה שבדקה את התנהלותי בשנת הלימודים הקודמת, החלטתי לבלוע הרבה רוק ולהיעדר משיעור סטודיו אחד באמצע הסמסטר (!) בתמורה לסופשבוע במקום האהוב עליי על הכדור הרקוב הזה. עשיתי חשבון שעל פרויקט נקיון המקלדת יהיה לי מספיק זמן לחשוב בטיסות, במטרו, במוזיאונים ובבתי הקפה. זמן פנוי לא באמת יהיה לי אבל אני מצפה להספיק לפחות את הרשימה הקטנה הזו:

ללכת לתערוכה של האחים קמפנה, האהובים עליי, במוזיאון לאמנות דקורטיבית.
לאכול לפחות מקרון אחד טוב, הלוואי וזה יהיה שוקולד מריר-פסיפלורה של פייר הרמה.
למצוא ספר על עיצוב אריזות ופריסות ואולי גם את הספר המופלא של Jaime Hayon.
להתקדם לפרק הבא בביוגרפיה של בואי. לא תאמינו אבל כבר חודשים אני בשנת 69'.
לראות את האייפל מנצנץ, לפחות ערב אחד. וגם את חלונות הראווה שמקושטים לחג המולד.
לקנות לי קרדיגן חדש ב UNIQLO במקום זה שאבד לי בסינמה סיטי בשישי האחרון כשהיתה אזעקה.
לקנות ליער גרביון כחול כהה, כי זה היחידי שחסר לנו באוסף.
לשבת על ספסל בגינה עם סנדויץ' בשעת הצהריים ולשחק במשטרת האופנה עם עצמי.
להיכנס ל- SEPHORA להרגיש בדיסנילנד, להתמרח בכל הטסטרים ולצאת מאופרת והדורה. סתם כי אפשר.
להיכנז לחנות הקונספט המרגיזה בתבל COLETTE, להגיד לעצמי שהפעם אני קונה לי שם משהו, להתבאס כי הכל יקר עד גיחוך ולהתנחם במרק מהביל ביפנית שלי HIGUMA ממש ליד.
להיות קצת לבד. לבד בפריז. זה לא קרה הרבה זמן.

נתראה בשבוע הבא. מאחלת לכולנו סוף שבוע שקט, רגוע ובכלליות הלוואי ויבואו ימים טובים יותר. מרגיש לי כאילו כולנו הזדקנו המון בשבוע שחלף: מייאוש, מחרדה, מכאב. או שאולי אלה כל הדיבורים על הזכרונות מהניינטיז שגורמים לי להרגיש ממש זקנה ויגעת מלחמות.

I'm off to my favorite place on this planet for the weekend, Paris. I won't have much free time but I hope to accomplish some things: watch the Campana brothers exhibition, eat at least one good macaron, visit Sephora and Colette, eat my usual Ramen at Higuma, watch the Eiffel tower sparkle and the windows of Galerie Lafayette all ready for Christmass, find some good design books and be alone. Alone in Paris. It's been a while since I did all this. Wish me luck and have a good and peaceful weekend. In hope for better days. xx

12 תגובות:

  1. כולי קנאה :)
    תהני המון ותחזרי עם המון חוויות!

    יאנה

    השבמחק
  2. תהני שם בשבילי! כל כך עשית לי חשק. לא הייתי בפרריז עשןר!
    משיקןת

    השבמחק
  3. תודה יקירות, מקווה להתמלא אנרגיה להמשך הסמסטר ולחזור לרוגע וחורף. לטיפולכן..:)

    השבמחק
  4. מאיוש שתספיקי הכל ותמיד יש עוד פריז תמיד שם בשבילך וגם בשבילי.......
    נשיקות אימוש

    השבמחק
  5. את כותבת כלכך יפה!! אוהבת אותך! -הבדודה

    השבמחק
  6. אימוש ודנוש אהובות. געגועים עזים. הלוואי ולפחות אחת מכן היתה איתי פה..:)

    השבמחק
  7. נסעת לפריז לבד? וואו, מגניב ואמיץ גם יחד. (ומעורר קנאה)
    אני מבטיחה לך בפה מלא ששווה להתקדם מעבר לפרק 69' בביוגרפיה של אליל נעורי. הכתיבה על השנים שלפני הפריצה קצת מייגעת לפעמים (היה בלהקה הזאת, הם לא הצליחו.. הצטרף להרכב ההוא, ולא מצא את עצמו. וכו' וכו'), אבל מ-72' זה נהיה מעניין לאללה.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו איזה כיף לשמוע, חשבתי שרק אני משתגעת והלקיתי את עצמי שאני לא מספיק רצינית.
      והאמת היא שטסתי עם אבא אבל אני מטיילת לבד בעיקר. זה מאוד נעים להסתובב לבד אבל במקום מלא זכרונות מאנשים שונים.

      מחק
    2. ברגע שהוא פוגש את טוני ויסקוני ומיק רונסון הכל משתפר.

      מחק
  8. אההההה פריז, איזה כיף לך! תהני ותוכלי הרבה מקרונס מחכה לפוסט מעיר הכי אהובה עליי בכל העולם כולו!!!!

    השבמחק
  9. איזה כיף!
    מחכה לשמוע חוויות ואם סימנת וי על כל מטרותייך בטיול..חח..בא לי גם להכנס לספורה ולהרגיש בדיסנילנד רק שאצלי זה עלול להגמר בזה שאצטרך למכור למישהו את כל הכרטיסים שרכשתי למוזיאונים ובאמת לאכול סנדוויץ' על ספסל כי כסף למסעדה לא יישאר..LOL..

    השבמחק
  10. Irita וקטיה - תודה יקירות! מבטיחה פוסט עם מסקנות וחוויות בקרוב

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...