יום שני, 12 בנובמבר 2012

Cabinet of Curiosities


I wore an Orla Kiely for Uniqlo button down // hand knitted vest by grandma
thrifted skirt from Paris // H&M tights // bag: Asos
מה עושים כשיש גשם בשישי בבוקר? הולכים למוזיאון. מאז שהייתי ילדה לא ביקרתי במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, שאז היה קרוי בית יד לבנים ועשינו בו בעיקר סדנאות יצירה במרתף. אני חייבת לציין שזה היה נחמד להיפגש עם חברות לבוקר תרבותי במרחק שתי דקות נסיעה מהבית ולכל זה התלוותה אוירה חורפית ונהדרת.

כרגע מוצגת במוזיאון תערוכה שנקראת "חדרי הפלאות", ובעבור 10 שקלים אפשר לבלות שעה ארוכה בין החדרים ובעיקר לצאת שמחים, שכן היא תערוכה שהוגדרה על ידינו כ"משמחת".
מתוך אתר המוזיאון: "חדרי הפלאות היו חלק ממסורת אספנות אירופית של אצילים ובעלי ממון במאה ה-16 ועד המאה ה-18. בחדרים אלו קובצו מאגרים אנציקלופדיים של אובייקטים מוזרים, מטרידים, מפתיעים ואקזוטיים אשר העידו על עושרו ועוצמתו של האספן-אציל. חדרי הפלאות היו אפוא ביטוי לצימאון האנושי לידע.
התערוכה בודקת את טיבה של האמנות העכשווית העוסקת בנושאים דומים לאלו של חדרי הפלאות ההיסטוריים."

אפשר לראות בבירור את הקרבה למקור אך גם את השינויים מרחיקי הלכת שעברה האנושות מאז ואת הפרשנות של האמנים כיום. המיצגים מסודרים כמעבדות, כמחקר והיה תענוג להיכנס לראשם הביקורתי. לאתר המוזיאון לחץ כאן.

בתמונות מככבות חברותיי לאסכולה הלימודית והעיצובית: איה, ניבי תום ויער, סליחה על האיכות הירודה, התמונות היו חמודות מדי כדי להישאר בתוך הפלאפון. המשך שבוע נעים וסגרירי לכולם.

Last Friday we woke up to a rainy day and we decided to see the new exhibition in Herzliya Museum of contemporary art. The new exhibition is called "Cabinet of Curiosities" and we spent a long hour smiling through the rooms of the Musuem. The Cabinets of curiosities were wonder rooms in which rich or powerful men collected all kind of curious and exotic stuff during the 16th century. The wonder rooms are proof for the humain curiosity. It made us all very happy and walked out very inspired. You can read more about the works here. Sorry for the low res photos, but my friends were so cute and wanted to shoot this happy morning. Have a great week!







Ayala Zarfati
Tomik was sketching







 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 



(@Majajoffe)

+A

4 תגובות:

  1. מתיקות אינסופית את :)

    השבמחק
  2. אתן נורא חמודות וגם התערוכה ניראת ממש מגניבה. אני תמיד מעדיפה להעביר יום שישי גשום מתחת לשמיכה, אבל זה רעיון מעולה.
    עשית לי חשק לווסט עם חצאית.
    נשיקות

    השבמחק
  3. לילו - :)

    ספי'לה - התערוכה בהחלט נעימה ושווה קפיצה לפרברים. אולי כי בתור סטודנטית אומללה לעיצוב הורגלנו שעדיף להמשיך להציף את המוח במקום לנוח, אבל אני מוצאת את עצמי מחפשת מה לעשות במקום לעצור ולנוח לפני מבול ההגשות. נו מילא.

    השבמחק
  4. נראה ממש בוקר של כיף!
    עשית לי חשק ללכת למוזיאון...
    אתן נראות כאילו לקוחות מסרט על סטודנטיות צרפתיות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...