יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

Second year, first week

השבוע הראשון ללימודים בעיצומו ואני מנצלת את העובדה שהמוח שלי כבר דמיין את כל הקומקומים שבעולם, כדי לעשות הפוגה קלה ולחזור לחיים האלטרנטיביים הנפלאים שלי - הבלוג!
השנה אין רחמים ואין סובלנות, יש לי כבר הר של מטלות ולא חסכו מאיתנו שיחות מוטיבציה והפחדה. צפויים לנו גם הרבה פרויקטים מרתקים וקורסים נפלאים, כך שלא הכל נורא ואני די שמחה לחזור למסגרת של יצירה, גם אם זה כתוצאה מסוג של טרור.
הצטברו לי כמה דברים מעניינים לספר לכם עליהם החל משבוע האופנה חולון, חידושים והפתעות מקומיות ועד לחוויותי מאינדינגב שחלו בשבוע שעבר, פוסט מצולם מלא בדברים חדשים - ממש עוד מעט.

So I'm back to school, and we don't have much time to start our engines as the works start to pile up on my desk. I am now working on a new project related to teapots, but I decided to take a break and check out my alternate world - the blog. Before school started I went to some cool events and I feel like I need to share a few things before I head back to planning a photoshoot this weekend. 
First of all, as promised last post, I was introduces to the Incoco nail art stickers and I loved it. I was shocked to find out the people who import it to Israel are my "mentors" from the times I spent in Manchester in sales a few years back. I got the full treatment and I can say I was sold: its realy easy, stays on and most important - there are a zillion options - Paradise!

נתחיל מסיפור, לראשונה אני חושפת בין דפי הבלוג חלקים קצת יותר אפלים בחיי הבלוגרית, אני כותבת את הכל בגלוי כי זו לא הפואנטה. באחד משיטוטי בבלוגים עוד לפני כמה חודשים נתקלתי בתופעה המרתקת של מדבקות הציפורניים של חברת INCOCO ומיד רציתי לגלות יותר. כבלוגרית סקרנית וחסרת בושה פניתי אל נציג החברה וביקשתי להתנסות במוצר. ללא הפתעה נעניתי בשלילה, שהרי אני לא בלוגרית טיפוח שמסקרת חדשות לבקרים מוצרי קוסמטיקה. המשכתי בחיי. לאחרונה ניצתה בי הסקרנות שוב ופניתי שוב, אבוי לחוצפה. הפעם נעניתי בחיוב והציעו לי לבחור צבע מהקטלוג כדי לקבל דוגמא וכמובן לכתוב את התרשמותי הכנה. באחת ההתכתבויות גיליתי לתדהמתי שהנציג החביב, אך ממולח, הוא לא אחר מאשר "המנטור" שלי ושל הבויפרנד מהימים שבהם גרנו במנצ'סטר ומכרנו בעגלות את נשמותינו לכל המרבה במחיר. אלון ואשתו המדהימים ליוו אותנו לאורך כל החודשים שבהם גרנו שם ועשו הכל כדי שנתעשר ונתרצה. אתם יכולים לתאר לכם כמה גבוהה היתה ההתרגשות כשהוזמנתי לשתות איתם קפה. מלבד קפה וזיכרונות זכיתי לטיפול אישי והסבר על השימוש במדבקות והופתעתי לגלות כמה זה קל, כמה זה יעיל ומהיר ובעיקר כמה אפשרויות של צבעים יש, גן עדן!
אתן מוזמנות להציץ בדף שלהם ולהתרשם בעצמכן אני חושבת שהמחיר בהחלט סביר ומי שסקרנית מטבעה ואוהבת נייל ארט ובכלל ציפורניים צבועות, זה לגמרי משהו לנסות במיוחד עכשיו כשיש 25% הנחה על הקולקציה החדשה. אני נשביתי בקסמי המוצר הזה ( בקסמיהם של היבואנים כבר נשביתי לפני 4 שנים). בתמונה אני מדגמנת אצבעות מורדות מדגם: Rock out!



בפתיחת התערוכה של אריק מירנדה (בגלריה חזי כהן) היכרתי את תמר ברניצקי, מעצבת טקסטיל נפלאה.בימים אלו היא משיקה קולקציית צעיפים חדשה בהשראת זר כלה שנח על המדף ונרקב לאטו. תמר עקבה אחרי תהליך ההתכלות של הוורדים הלבנים מזר מאוגד בידה של כלה ועד שהצהיב ונרקב כעבור כמה שבועות. הצעיפים מורכבים מהדפסים של קולאז'ים ובהם משתלבים בהרמוניה פריטים אורגניים כמו עלים וענפים עם חומרים סינתטיים כמו דפים מספרי מתכונים עתיקים. הקולקציה תושק ביריד "שופוני" שיערך בסוף השבוע הקרוב. במהלך היריד תוכלו ליהנות מ-20% הנחה על קולקציית החורף ולהתפנק בצעיף ייחודי לערבי הסתיו שלנו.

Tamar Branizki, a talenented your textile designer is launching her new collection, inspired by a bouquet of roses that dried out. She followed the process of the rose until it was yellow and dry, for a few weeks. The scarves are made from a print of collages inspired by organic items, like branches, mixed with synthetic materials, like old recipes. The collection will be sold in the fair Shoe Funi this weekend, and you can enjoy a 20% off for the occation. 






אז בגלל שהלימודים חזרו כל כך מהר, לא הספקתי לספר איך היה לי שבוע האופנה חולון. אז האמת היא שהיה מקסים ביותר והיו הרצאות מרתקות וסופר רלוונטיות. אני עוד מנסה להשיג תמונות וסרטונים מפרויקטים שאהבתי. הראשון שהצלחתי למצוא הוא שיתוף פעולה מקסים של מעצבת התכשיטים אלינור אדלמן (NORITAMY) ואדריכל עודד אלוני כחלק מפרויקט "בגדבניין" של שבוע האופנה. הרעיון היה לקחת אלמנט מבין התכשיטים ולראות איך ניתן לשלב אותו בעיצוב פנים של מבנה בעיצובו של האדריכל. הוידאו מסביר יותר טוב ממני. מקווה שתאהבו.

Last post, I also proised to tell you all about the first day of the conference in Holon fashion week. There were some realy amazing stuff and intresting people lecturing. I realy enjoyed a special project made for the occasion: a co-operation between a jewlery designer Nuritamy and an architect Oded Aloni. They took an element from the jewlery line and merged it in a building design. The video explains it better. Hope you like is as much as I do.

For the link press here

ולסיום, עוד וידאו אחד, אסתר רדא בהופעה באינדינגב. האיכות אולי לא משהו אבל זה אמור להיות לכן לטיזר. מלבד זה שיש לה קול מדהים והמון גרוב, היא נתנה הופעה אדירה והיא התגלתה כאייקון אופנה, תציצו עליה היא טובה. כמעט סופ"ש שמח.

And finaly, a piece of the music festival In-D-Negev I was at this last weekend. I realy enjoyed this lady's show. Her name is Esther Rada and besides a great voice and groove she got fantastic style. Have a great almost weekend. xx




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A

7 תגובות:

  1. היי מתוקה, אחלה פוסט רק חבל שלא רואים אותך...
    אני תמיד שמחה לראות את האאוטפיטים שלך והפעם זה לא קרה :-)
    לא נורא, אני מתנחמת בעובדה שראיתי את יצירת המופת על ציפורנייך. ביג לייק על הבחירה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! מבטיחה פוסט מצולם בסופש פשוט קצת קשה תוך כדי הלימודים. ולגבי המדבקות, לגמרי הצלחה ואני בטוחה שאת תהני מהן גם.  

      מחק
  2. ראיתי אותך באינדינגב :)
    אסתר רדא באמת הייתה מרשימה ביותר - חיצונית ו-ווקאלית. ובכל זאת, זה הרגיש לי ממש לא אינדי. מצד שני, סיפרו לי שהופיע ביום הראשון גם איזה יוצא "כוכב נולד"/"דה ווייס", אז אולי אני מגזימה בציפיות שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה! איך יכול להיות שראית ולא הצגת את עצמך! מאוד לא תקין.
      וכן היא לחלוטין מרשימה. באמת היו דיבורים על זה שכל הפסטיבל השנה היה חלש יותר והרוב באמת היה מוזיקת עולם או שקר כלשהו. זו היתה הפעם הראשונה שלי ולכן אין לי זכות להעביר ביקורת, אני מאוד נהניתי אולי זה כי פספסתי את יוצאי כוכב נולד/דה וייס כי באתי בשישי :)

      מחק
    2. מאיהלה, אני לא יודעת אם שמת לב לכך, אבל אני סובלת מפוביה קלה עד גבה גלית שמונעת ממני לחשוף את עצמי. יש רק בלוגרית אחת בעולם (טוב, אולי שתיים. אבל אני בספק) שיודעות מי אני.

      אני דווקא מאוד נהניתי מהפסטיבל השנה - הרבה יותר מאשר בשנה שעברה. נכון, היו הרבה יותר מדי הרכבים עאלק-בלקניים (אני משוכנעת שזה הולך יד ביד עם טרנד מסעדות השוק), אבל גם היו לא מעט הרכבים מוצלחים ומפתיעים. דה גרייט מאשין למשל, שמבחינתי הם ממש הפתעת הפסטיבל.

      מחק
    3. כולי תקווה שיום יבוא ונתגבר על המכשולים של הניו מדיה ונכיר In person. ועד אז - שבת שלום יקירה אני ממשיכה לעקוב בציפייה לחשיפתך.

      מחק
  3. לא יכולה להשאר אדישה למניקור שלך :)
    ממתינה לפגישתנו בקוצר רוח! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...