יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

Sweaty mornings


הספירה לאחור לקראת סוף הקיץ בעיצומה, בספטמבר אני באירופה. נעלמת לשבועיים כמיטב המסורת, להיזכר קצת מהו מזג אויר נורמלי, להיחשף קצת לתערוכות וחלונות ראווה מעוצבים, לשוטט ברחובות ובעיקר לתת לבגדי הקיץ המאוסים עליי - לנוח מעט.
הפוסט היום קצר, הוא מורכב מקצת תמונות מבוקר מיוזע בתל אביב עם אחותי וחברתה הפריזאית, שלא ידעה כנראה שהגוף האנושי יכול להתלהט ככה. לקחנו אותה כמו מדריכות תגלית מיומנות לסיבוב חיפוש שאריות בדים עבורי בנחלת בנימין (במסווה של יריד אמנות ישראלית), טיול בחנויות הממוזגות בשנקין, פסטה מצוינת ב"פסטה בסטה" קינחנו עם שקית מלאה מנגו מאיה מהשוק בדרכנו לאוטו. איכשהו יצא שכל הקומבינציה של האאוטפיט היתה שחור-לבן, לא כל כך אופייני לי אבל איכשהו זה השתלב עם הצבעוניות המוגזמת של העיר.
*משום מה התמונות יצאו סופר בהירות גם אחרי תיקון קל, אני לא יודעת אם זה כי המצלמה שלי לא מכוונת נכון או שפשוט לא יודעת להתמודד עם כל כך הרבה שמש בהירה של אוגוסט.

עוד קצת מוקדם לדיבור קונקרטי, רק אציין שהפוסט הזה הוא פוסט מספר 96, ואני מתכננת לכן, קוראות יקרות, הפתעה מיוחדת ויוצאת דופן לכבוד פוסט המאה. המשיכו לעקוב ובקרוב הכל יתבהר. המשך שבוע מצוין בינתיים ונשיקות.

The countdown has begun, in September I'll be in Europe for my annual 2 weeks holiday. My time to remember what a normal weather is, visit museums and do some designers window shopping. But mostly give my summer clothes a rest.
Today's post is short, and is based on a few photos I took on a morning spent in Tel Aviv with my sister and her Parisian friend (who ptobably never thaught her body could produce that much sweat. I found myself with a b&w outfit, very unusual, so I added some "artisitic" photos to the regular ones. xx for now.

Top: Urban outfitters // Skirt and headband: Gertrud
Sandals: Camper // Vintage Gucci bag // Shades: Dior



Essie: Mojito Madness









 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A

4 תגובות:

  1. תהני בטיול ותחזרי עם תמונות להראות לנו :)
    והטופ שלך מהמם!

    השבמחק
  2. החצאית והחולצה התחרתית פשוט נהדרות ביחד!
    נשיקות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...