יום שישי, 8 ביוני 2012

Lately I'm loving #3

Croche top: H&M


עוד סוף שבוע התחיל וסוף סוף אוכל לנוח קצת. היה שבוע קצת יבש מבחינה תרבותית, אז כשקיבלתי מייל על סיום קורס חגיגי + מכירה של מוצרים של סטודנטים משנים ג' ו-ד', מיהרתי לדשא בהפסקה כדי לשטוף את העיניים ובעיקר לחזק את עצמי. הנה אוטוטו שנה א' עמוסת המבואות חסרי התכלית עומדת להסתיים ואולי גם אני אהיה יום אחד מספיק גדולה כדי לייצר מוצרים מדליקים שמישהו ירצה לקנות.
אז הקורס נקרא "שני תריסרים" ובו היה על הסטודנטים לייצר מוצר ב-24 עותקים. כששאלנו אם כדאי לקחת את הקורס הדעות היו חלוקות אבל כשרואים את המוצרים המקסימים שיצרו הסטודנטים ורואים כמה זה עשה להם טוב להצליח למכור לעוברים והשבים נראה לי שזה בהחלט שווה את זה.
לאות הסולידריות ובגלל שעוד יש לי קצת כסף יומולדת שטרם בוזבז על דבק מגע, פינקתי את עצמי בכמה שטויות ואתכם בכמה תמונות. אם יש משהו שמצא חן בעיניכם דברו איתי, גם אם נגמר הם ישמחו לייצר במיוחד, המחירים אגב עד 50 ש"ח לפריט. שיהיה סוף שבוע מצוין לכולם.

Weekend is just around the corner and I could finaly get some rest. This past week was low in culture, but I got the chance to peek at a special sale that was held on the grass at school, when the 3rd year students sold the designed items from their course. There were cute gudget some kitchen stuff and lots of jewelery. I decided to support and bought some cute stuff with the leftovers of my birthday money. Have a great weekend 

lufa earing
scissor holder
"scented tree" necklace 
diy cute animals 
copper pipe flower pot
My choices: a shented tree in white and a ring made of branches

הנה עוד כמה דברים שמשמחים אותי לאחרונה, כמו המתנה שהכי ריגשה אותי ואני כבר מתה להשתמש בה, כמובן שאני זקוקה להדרכה צמודה של חברתי המלומדת.

Here's one of my favorite birthday gifts, this pocket watercolor kit was my dream, all I need is my friend to teach me how to use it!


וכמובן, החולצה המכופתרת התורנית, עוד מתנה מחברותיי בעלות הטעם המשובח, שהולכת מצוין עם לקים אביביים. אז מה אתם אוהבים לאחרונה? להת'

And of course, my new button top also gifted. The best colors for this spring, to match to the pale pink nail polish on my toes. So what do you love right now? xx

top: H&M // Mail polish: Castro

Thanks for Leaving a comment / liking o facebook / following via Bloglovin

A+

11 תגובות:

  1. מקסיםםםם, בא לי לחמוד את החולצה :)
    מתגעגעת ממש...

    השבמחק
  2. ברזקית כמה טוב שאת מגיבה לי ככה לאחרונה.. מלא נשיקות. אגב החולצה מחכה לך אבל תצטרכי לשתות איתי קפה בשביל זה

    השבמחק
  3. פוסט מקסים.. ועכשיו לעסקים, אני רוצה עץ ריחני לצוואר, הוא פשוט נהדר. איך אני משיגה כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. דרלינג תגידי לי צבע ואם את רוצה שרשרת קצרה או ארוכה. זה 45 שקלים ואני אדבר עם הבחור ואקשר ביניכם.

      מחק
  4. הכל ניראה מקים. שמחה שהחופש שלך מתקרב.
    אני מקווה לראות גם את היצירות שלך פעם.
    בהצלחה וסופ"ש מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ספי'לה! מבטיחה לשתף כשיהיו תוצרים ראויים...:)

      מחק
  5. הכל נראה פשוט מקסים!! הרעיון של הקורס נשמע ממש מגניב. הכי אהבתי את החיות, יש בהן משהו כל כך תמים ושמח... great minds think alik - גם אני הלכתי על קרושה אתמול :) נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי~ אהבתי באמת את הקרושה שלך..נשיקות בינתיים

      מחק
  6. וואו, איזו מכירה מקסימה! אני רואה כבר מעכשיו שאני הולכת לחגוג במכירות סטודנטים החל מהשנה הבאה...

    אגב, לצבעי מים יש מליון טכניקות שונות בהתאם לסוג צבעי המים (אטום/שקוף וכאלה). תתנסי בעצמך ותעברי על יוטיוב, מה שחשוב זה מה התוצאה הסופית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הטיפים, מבטיחה לנסות ולשתף הצלחות בהבמשך! אגב מה את הולכת ללמוד בשנה הבאה?

      מחק
  7. פלוס לHIT, איזו יוזמה יפה !

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...