יום ראשון, 3 ביוני 2012

Hey June



הבוקר התעוררתי בבהלה מהשעון המעורר בשעה השערורייתית 6:30, כבכל יום ראשון מאז שאני סטודנטית, אבל בשניה שהתעשתי הבנתי שאין מה לכעוס הבוקר. זהו בוקר יום ראשון האחרון שבו אני קמה עם הציפורים לעוד המון זמן.
השבוע שעבר היה עמוס בחוויות שגלשו לסוף השבוע ועכשיו כשפניי להגשות סוף השנה אני מרגישה שמילאתי את המצברים הסוציאליים שלי ואני מוכנה ומזומנה (עד כמה שאפשר) להיפרד מלילות של שינה, שעות של בטלה ובילויים עם חברים.

אני מאחלת בהצלחה ומחזקת את ידיהם של כל חבריי וחברותיי הסטודנטים, כשאנחנו עומדים בפני תקופה לא קלה. גם ככה החיים כסטודנט מלאים אכזבות ותחושת כישלון: תמיד עייף, רעב, עני, אין מספיק זמן, מתוסכל ומיואש מהחיים. עכשיו כשהקיץ כבר כאן אנחנו נאלצים לדגור על ביצים מדומות מול הלפטופ במקום לנוח בים או משהו. (למרות שלאחרונה המשאלה שלי היא לגמרי פשוט לחזור לעבוד כמו בנאדם רגיל) אז שיהיה שבוע קל והיי - כבר יוני! נשיקות בינתיים.

*בינתיים אני מכורה לאפליקציה חדשה שנקראת וינטג' קאם (אני די בדיליי בענייני אייפון אז ייתכן ורובכם מכירים כבר) שהיא מדליקה כמו אינסטגרם והשאר אבל לא מחייבת לעשות "שר" מיד ואפשר סתם לשמור את התמונה אצלנו, כן זה קצת משונה אבל אני לפעמים סתם מצלמת בלי כוונת שיתוף - נו טוב אף אחד לא מושלם.
אז הנה כמה תמונות שאחותי המוכשרת צילמה בערב רביעי הקודם בנמל תל אביב לפני ארוחת יומולדת עם ההורים. זהו בעצם הגונג הסופי ליומולדת, תם הטקס.

Today was the last school Sunday for this year, so I could'nt realy be mad the weekend is done. My birthday festival is officialy over but it has been a fruitfull week. I will soon be so busy with exams and finals that I might say goodbye now! 

I wanted to wish best of luck and hang on tight to all my favorite students, it's a rough time ahead of us but hey it's June already! Meanwhile I am addicted to this cute vintage cam app where I' not forced to share every picture and I like this option. Enjoy the photos, were taken on my birthday dinner at Tel Aviv port. xx








I wore an H&M skirt / a random button top from T-market last week
My vintage shoes and bag / leaf ring F-21



Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

A+

4 תגובות:

  1. קודם, אני חייבת לומר שהתיק פשוט מקסים. שנית, נהניתי מההרגשה של העיצוב בבלוג שלך. יש בו משהו וינטג׳י כולל ומתוק.

    השבמחק
  2. תודה לך ! וגם- ברוכה הבאה ובהצלחה בבלוג החדש

    השבמחק
  3. אוו תודה רבה :) מוזמנת לקפוץ לבקר מתי שתרצי

    השבמחק
  4. מקסימה שכמוך
    געגועים ובהצלחה בהגשותיישן

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...