יום שני, 25 ביוני 2012

Glow Gallery או בחזרה לחיי הבלוגרית

בשבוע האחרון חלה התעוררות מחודשת בבלוג, שוב יש לי זמן לחפש נושאים מעניינים ולצלם מלבושים. בחמישי בבוקר הוזמנתי לארוחת בוקר בלוגריות וסיור בגלרית תאורה יוצאת דופן "GLOW" באירפורט סיטי. אחרי כל כך הרבה זמן שלא הראיתי את עצמי ב"בלוגספירה" החלטתי לחרוג ממנהגי ולקפוץ לשם לראות בלוגריות יקרות ולהכיר חדשות. על המקום שמעתי קודם ממש בקטנה אז הייתי חייבת להגיע כדי להרגיע את יצר הסקרנות שלי בכל הנוגע לעיצוב. 


Last Thursday, I decided to attend a blogger's event after such a long time away. We were invited to check out a new lighing gallery next to the airport,called "GLOW". I was pleased to find some dear blogger friends and meet some new ones and specialy, learn a little bit about the trends of lighting. I always was afraid of so many lights and I guess clients too, but thats what the disigner is for, to help choose the right piece for the right spot at home.


Thrifted dress // croche top and ring: H&M
 Bag: Longchamps // belt - razili // Andre Sandals from last summer
אני לא יודעת אם זו רק אני אבל מאוד קשה להכיל עומס של תאורה, כך שהיה לי קצת קשה בהתחלה לראות כל כך הרבה גופי תאורה תלויים מהתקרה או מהקיר. למזלי, לקחו אותנו לסיור קצרצר שבמהלכו יכולתי להתמקד קצת יותר והגעתי למצב שאני יכולה להצביע על החביבות עליי בתוך המכלול.
לאחר שיחה קצרה עם מעצבת פנים חביבה, סיכמנו כמה קשה זה בוודאי ללקוח שרוצה להתקין תאורה בביתו, לבחור מתוך ההיצע הנרחב את הגוף הנכון מבלי לקבל הצפה. פה בעצם נכנסת לפעולה עבודתו של המעצב הצמוד או לחלופין בעל מקצוע (ובמקרה זה המעצבים שבגלריית GLOW), שעליהם חלה החובה לברור ולמצוא את הגוף שיתאים בצורה הטובה ביותר למיקום שהוחלט עליו ולטעמו האישי של הלקוח.
הגלריה עצמה מעוצבת להפליא וממש מעוררת השראה. גם צוות המעצבים היו חביבים ומקצועיים בהסברים. ממש עושה רושם שבאמת נולד פה משהו חדש בתחום. 
בין היתר הכרתי שם בלוגרית צעירה (תרתי משמע) ומקסימה רק בת 18 וכבר מפוצצת בסטייל. קשקשנו קצת על אופנה ועל פיתוח הבלוג שלה שקיים כמה חודשים בודדים. אמרתי לה שאחד הפתרונות הוא פשוט להתחיל לדבר עליו. אז הנה הלינק, תציצו ותעשו לה קצת נחת.
בסופו של דבר, אני לא יודעת אם אפשר להאשים את התאורה גם במקרה זה, אבל התמונות שלי יצאו לא מאוד מוצלחות ולכן אשליית השחור /לבן ואינסטגראם.


While there, I met the sweetest new blogger, young and full of chic. check out her blog here.
Here are some photos I took there, I also had the chance to try out some new products by L'oreal from the Electric collection. that's it for now. xx


classic blogger's breakfast, lots of food and cameras



התמונה הזו באדיבות היח"צ ואלו גם גופי התאורה החביבים עליי 


















באותה הזדמנות יכולנו להתנסות קצת במוצרים מהקולקציה החדשה של לוריאל, ממנה קיבלתי דוגמאות לסקירה. 
אני די בררנית בכל הנוגע לליפסטיקים, בטח שמתם לב שאני כמעט ולא צובעת את שפתיי. כשפתחתי את השפתון קצת הזדעזעתי מהצבע - סגול פוקסייה עז - אפילו שידעתי שהקולקצייה בהשראת שנות ה-80 האלקטרוניות. דינו לא נחרץ לפני שניסיתי ואולי זה דווקא כי אני בהירת עור, אבל אם מורחים אותו בעדינות ולא בהגזמה התוצאה המתקבלת כמעט בובתית ומאוד מצאה חן בעיניי.
בנוסף קיבלתי לניסיון שתי צלליות רכות ומעט מנצנצות שנמצאו נעימות על העור בימי הקיץ הדביקים. את הבהירה מרחתי מתחת לגבה ואת הכסופה כתוספת מרעננת לאייליינר שחור מדי. זה הכל לבינתיים. שבוע טוב!


L'oreal Electric 2012: lipstick Electric fuschia 402 // eye shadows
Nail polish: Careline icy mint 388
לבקשת הקהל - ללא פילטר  #no filter
 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+

6 תגובות:

  1. אבל איך נראה הסגול הזה כשהוא לא מסונן דרך פילטר של אינסטגרם?

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת לחלוטין! יטופל באופן מיידי! :)

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת את איך שאת לבושה. גם אני הוזמנתי לאירוע הזה, אך לא יכולתי להגיע. (זה היה אמור להיות אירוע הבלוגריות הראשון שלי, אני עדיין קצת פוחדת לפגוש את כולכן)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! ולגבי אירועי הבלוגריות, בפעם הבאה תתאמי איתי מראש ואני אגן עלייך :)

      מחק
  3. התמונה בשחור -לבן יש לקטלוג של Glow!

    השבמחק
    תשובות
    1. רגע ליטל, את בעצם אומרת שאני מככבת בקטלוג של תאורה? :))

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...