יום שני, 18 ביוני 2012

Easy plays guitar


היי לכולם! טוב, אין ספק שהפרויקט הזה כילה את חיי, אני מתנצלת על החפירה והעיסוק העצמי ומצד שני מודה על התמיכה, אתם קוראים מקסימים, הנה כמה תמונות מהתהליך וכמובן התוצר הסופי. ואחרי הפורמליות אפשר להמשיך לפוסט אמיתי. אגב, השיר הזה מוקדש לך איזי שלי, באהבה גדולה - אמא.



כל הזמן אומרים שאי אפשר להמציא את הגלגל. שראינו כבר הכל בתחומי העיצוב השונים. אבל נחשו מה - עולם העיצוב ממשיך להפתיע בחידושים: חומרים חדישים, שימושים שונים למוצר קיים, טקסטורות מורכבות וצורות יוצאות דופן. בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי מפנטזת על איזו בירה אירופאית בתור המרענן הרשמי של הקיץ הקרוב. מדמיינת איך אני חורשת את המוזיאונים של פריז בנעלי בלרינה שטוחות, או מפשפשת בין פריטים עתיקים בשוק של יום ראשון בברלין , או מדלגת בין גלריות לאמנות מודרנית בלונדון ועושה רושם של מבינה, או סתם שותה קאווה צוננת על הבר במדריד.
לעומת זאת בשבועות האחרונים ביליתי את ימיי ולילותיי בשיוף מאסיבי של חומרים פלסטיים, רעילים ברובם, בתקווה שיום אחד הגוש המבולבל הזה יהיה לאיזיפארק ענק ומרשים.


הפוסט הזה מוקדש לכל מי שמרגיש שמשהו מכלה את חייו, שנגמרו לו הרעיונות או שנדמה לו שהעולם אפרורי ודל. אם כן, אספתי עבורכם כמה עבודות עיצוב מפתיעות ומרגשות מרחבי העולם. תהנו ושבוע מצוין שיהיה לכולנו.


So after this blow up project is behind me, I feel like it sucked the life out of me. I collected some new intresting projects for you from all around to refresh the ideas. this post is dedicated to all those of use who have those annoying projects and for whenever you feel like you are out of ideas. These projects are all about renovation. In hebrew we say that you cannot invent the weel again, meaning that everything was done before. But in the world of Design you can still find new and fresh ideas all the time. That's why I love it.

 prepare in a technique similar to woodturning - Textile bowls by Katrin Moraweitz 


Fusion tables by Matthew Robinson
Colored Parquet by Mckay flooring
ולסיום שולחן קפה-קלטת שמצאתי ב-trends now והצחיק אותי מהסיבה שכבר בתחילת התרגיל החלטתי להפוך את איזי שלי לשולחן קפה במידה ולא יימכר (כן בטח) וגם כי כבר כמה פעמים חשבו שאני מגדילה קלטת - דומה קצת לא?

Mix tape coffee table by Jeff Skierka



 Thanks for Leaving a comment / liking on
 facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+

8 תגובות:

  1. The mix tape coffee table and the fusion tables are simply amazing!
    Thank you for sharing :) And good luck to 'charge your batteries' again

    bisou
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  2. מקסים! אני לחלוטין הייתי משתמשת בזה כשולחן. כבר הפכתי את הפטיפון שלי לשולחן במרפסת. כיף גדול :)

    השבמחק
  3. האיזי שלך יצא מהמם. לא חשוב מה תבחרי לעשות בו, הוא עדיין מגה חמוד גם בגדול.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! מפתיע באמת שהוא עדיין חמוד גם בגודל 80*55!

      נו מתי את חוזרת אלינו התגעגענו..

      מחק
  4. אהובתי, בהצלחה!!! וכל הכבוד! ואני לגמרי הייתי הופכת אותו לשולחן קפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילוש יקירה! נו מתי קפה אני התפניתי מהרוב..:)

      מחק
  5. ענק!!
    נורא מרגש לראות חפצים קטנים ופשוטים מחיי היומיום נהפכים למשהו מפלצתי. פתאום מגלים פרטים שלא ראית קודם..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...