יום ראשון, 19 ביוני 2011

Mellow Yellow

על פי ויקיפדיה מקושר הצבע הצהוב בשפה העברית לקנאה ובשפה האנגלית לפחדנות. הצבע ההופכי שלו בתחום האמנות הינו סגול. משום מה בחודש האחרון אני מוצאת את עצמי רודפת אחרי פריטים צהובים. מצבע שאין לו זכר בארון הבגדים שלי, שעורר בי סלידה במשך שנים, הפך עם בואו של קיץ 2011 ללהיט! (לפחות עבורי)
סימפטומים נוספים של "הצהבת האופנתית" - פתאום זה בכל מקום! רק אני לא שמתי לב אף פעם שהצהוב צובע את חיינו?


אני מתייחסת לפוסט הזה כאל ריפוי בעיסוק - נסיון אחרון להרגיע את החיידק, שנייה לפני שאני צובעת קיר בחדר בלימון, בננה או חרדל, החלטתי לשתף אתכם (פעם ראשונה ואחרונה) בפריטים שהעניקו לי השראה.
כן אני יודעת, הם כולם צהובים. זה נורא ונפלא גם יחד.
סט עגילים - 78$ וזה שלך

American Vintage
Repetto


הדובדבן שבקצפת - גוון Mimosa 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...