יום רביעי, 21 במאי 2014

Poor Woman Lucky Girl




לקראת סוף שנה ג' אפשר כבר להודות. להיות סטודנט זה חתיכת ניג'וס. יש גם המון צדדים טובים, אבל הפוסט הזה לא עליהם. במדינת ישראל, להיות סטודנט משמעו להיות בתחתית שרשרת המזון. הרבה אחרי חיילים לצורך העניין. המשמעות היא להיות צעיר ולרצות לעשות המון דברים נהדרים, אבל בו בזמן להיות בשפל כלכלי, בעייפות מתמדת ובכלליות לחיות בתחושת החמצה המתבטאות ברחמים עצמיים. הו רחמים עצמיים, בזה אנחנו הכי טובים. עם העייפות ועם האחריות הכבדה שבקיום חיים עצמאיים עם לימודים תובעניים אני עוד מצליחה להתמודד. הדבר שבאמת שובר אותי הוא תחושת המסכנות. להיות עני. כל הזמן. להתחשבן על הכל. מבייגלה בקפיטריה ועד סרט ומסעדה פעם בשבועיים.

על שופינג אין כבר מה לדבר, אני שורדת בעזרת דמי חנוכה, מתנות בחג וימי הולדת. מי שמכיר אותי יודע שאין לי באמת בעיית בגדים או נעליים. רובם נאספו מחנויות יד שנייה ונשמרו משנים קודמות. האמת היא שאני ממשיכה למצוא שילובים שמפתיעים אפילו אותי בכל פעם. הבעיה האמיתית היא קוסמטיקה. כי מוצרי קוסמטיקה, מה לעשות, נגמרים בשלב מסוים. הפוסט הזה חושף לראשונה את הפתרון שמצאתי. על הגבול הדק בין קמצנות ויעילות אני מציגה בפניכם את החיים הסודיים שלי, כאספנית כפייתית של דוגמיות. להלן הצצה:



גילוי נאות, בתור בלוגרית יחסית ותיקה אני ברת מזל מספיק כדי לבקש דוגמאות של מוצרי קוסמטיקה שונים ולכתוב עליהם את דעתי בפלטפורמה שיצרתי. פעם היו שולחים לי הכל, מקרם אנטי אייג'ינג לצוואר ועד שמפו מיוחד לשיער שעבר החלקה יפנית. היום אני מסננת ומבקשת רק מה שאני באמת צריכה ובטוחה שאשתמש. 

מעידות בודדות: צמד הבלתי נפרדים שלי. BENEFIT ו-HIGHBEAM של BENEFIT אשר אותם אני מזמינה כל חצי שנה בערך, במחיר מוזל,דרך איביי. מוצרי BENEFIT בכלליות הם האהבה הגדולה שלי ומלווים אותי כבר שנים. החבר ששולח לי מקנדה תמיד מצרף דוגמיות של מוצרים חדשים שהחברה השיקה, אבל מעולם לא הצלחתי למצוא לשניים האלו תחליף. הנה אוסף הBENEFIT שלי בשלמותו.


לאחרונה, בתזמון מושלם קיבלתי לבדיקה צמד חדש. אייליינר ומסקרה של לוריאל. האיילינר שצבעו סגול כהה, מעט מנצנץ, עושה אותי שמחה כשאני צריכה ללכת לעבודה. הוא מאוד נח למריחה וכמעט אין פספוסים.(הבעיה היחידה היא שאני תמיד שוכחת שצריך לנער אותו כמו טוש טיפקס לפני השימוש). המסקרה, שגם היא לא לגמרי שחורה וזה כיף, בעלת המסרק המשונה ביותר שראיתי. לא בטוחה מה העיצוב נותן אבל היא נהדרת. ממש. לא יוצרת גושים ובעיקר יורדת בקלות. בכל אופן, כך נראה מדף היום-יום שלי, כולל הבושם של Joe MALONE, שאבוי עומד להסתיים, וקרם ידיים של אהבה ים המלח.


***

2 תגובות:

  1. אוי יויו זה נשמע כמו אמא מתי את בפריז...תקני לי ...אז מאיה בבקשה רשימה לונדון כבר מעבר לפינה ....אימוש תפנק אותך .

    השבמחק
  2. זה די כיף לנסות לשרוד עם דוגמיות ולא לבזבז כסף על איפור.
    מבינה אותך לגמרי.
    :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...